Hotspot Hotspot
Stakkels Berte blev ramt af hotspot, for ca tre uger siden. Jeg nåede loge at komme til dyrlæge inden påske.
Hun blev barberet lige så fint, fik det renset og hun kom hjem med antibiotika, Prednisolon, gel og en krave.
Efter ti dage var hun færdig med antibiotika og skulle have Prednisolon i yderligere 8. Tre dage efter endt antibiotikabehandling, så jeg at det var blusset op igen! Til dyrlæge igen og hun skulle yderligere have 14 dage med antibiotika og Prednisolon.
Hun hader de piller. Jeg troede at jeg sagtens kunne putte det i hendes vådkost men jeg nåede ikke at sætte hendes skål ned, før hendes ansigt fortrak sig i en grimasse.
Det er enten min nabo eller min veninde, som kommer og putter piller i hende og hun ved så hvorfor der kommer nogen her.!
Jeg kan få fat i hende og så kommer de og løfter op og tage sig resten.
Nu håner keg det ikke kommer igen efter endt pillebehandling. Dyrlæge ville så satse på at det var smerterelateret. Det skulle så være hendes hofte. Det er på inderbenet at hotspotet florerer.
Jeg tror bare ikke helt på den, for hun går fint og har ikke hængt fast. Hun er jo indemis med have på 40 kvm hun ikke kan komme ud af.
Jeg ved godt at dyr laver andre skader på sig selv pga smerter men jeg har ikke nogen forbnemmelse om at det skulle være tilfældet med damen.
Hvad mener kattepanelet?
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
aug 2007
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
Det skulle angiveligt have en antiinflammatorisk effekt ligesom det skulle styrke immunforsvaret.
De anbefalede den fra urtekram som kan fåes i Brugsen til omkring 40 kr for et glas, eller købe stort ind når Netto har det på tilbud.
God bedring med katten
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Men hvad er hotspot?
Jeg har kun hørt det i forbindelse med computersprog
aug 2007
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
dec 2012
Den fra ktc er helt smagsløs! Jeg har fundet den i eurospar og hos en etnisk grønthandler
Den koster 35-40 kr for 500 ml
dec 2012
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg viste ikke det med kokosolie. Jeg har nemlig den fra Urtekrammsom ganske rigtig lugter skønt af kokos og også smager af det. Jeg må prøve med en anden model. Jeg kan nok blande den i hendes mad, nu den er smagsløs.
Jeg tror ikke det er allergi, for hun er fin på resten af kroppen.
Jeg håber bare det går væk nu og bliver væk! Det er for dyrt også.
aug 2007
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Hotspot