{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

En legekammerat til Feline? {{forumTopicSubject}}

Ja.. nu er jeg så på det spor igen hvor jeg engang påtænker mig at få en legekammerat til Feline, som er indekat. Man kan se at hun bare har så meget energi som skal ud, og jeg føler ikke vi leger nok med hende, så måske en ven er lige sagen.

Jeg vil (desværre) indrømme at vi forsøgte for ca. 1 år siden med en dreng, det gik ikke så godt, og desværre opgav vi efter kun 1 time (jeg havde det ikke så godt på det tidspunkt så jeg kunne ikke overskue det) kan da godt se det var vanvittigt at forvente noget på en time.

Jeg er så bare lidt nervøs for at skulle prøve, da hun er det nogle vil kalde "en rejekælling", når jeg går tur med hende og hun ser en anden kat, så bliver hun mere eller mindre rasende. men når hun er i pension kan hun godt omgås andre katte ude på gulvet.

Ha I nogle råd til om jeg burde eller ikke burde forsøge igen engang? Hun bliver snart 3 år, så skal det være dreng/pige , ung/gammel?

Alle råd modtages gerne til hvad der skal gøres, hvor lang tid jeg burde give det, og om jeg i det hele tage burde forsøge.

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En legekammerat til Feline?
Kommentér på:
En legekammerat til Feline?

Annonce