{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Voliere, er det en god idé? {{forumTopicSubject}}

jeg skrev tidligere et indlæg, men det er blevet slettet.

Jeg har de to små misser som altid har været vant til at være inde. I øjeblikket er jeg økonomisk nødsaget til at bo hos mine forældre og misserne har derfor ikke så meget plads inden døre. Dette har jeg prøvet at lave hyggeligt med træer de kan krasse på og kravle op ad osv. men overvejede om ikke jeg skulle prøve at lave en slags voliere da der er en terasse lige udenfor, men ved alligevel ikke om det er en go ide da misserne nok kommer i en lejlighed når vi får råd til at flytte igen....

vil gerne høre jeres mening og evt. erfaringer med emnet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voliere, er det en god idé?
  • #1   10. jun 2006 ja, en voliere er da absolut hittet og lad da bare kattene hygge sig imens de endnu kan

• #2   10. jun 2006 britta: ok tak, nej har ikke tjekket min mail for kan ikke huske den :o/ Okay så har jeg forstået.... det skal ikke ske igen :o)

• #3   10. jun 2006 sys ikke det er en god ide at lade dem blive vant til det...det er synd hvis de ikke har samme mulighed når i så flytter igen...tænk hvis de nu bliver helt vilde med det...(det er jeg sikker på de gør)...så ville det jo være virkelig ondt, synes jeg, at tage muligheden fra dem igen! Desuden er det nok lidt dyrt at lave en god løbegård/voliere hvis i alligevel skal flytte?!?!?

Håber du finder en løsning!

knus

Kommentér på:
Voliere, er det en god idé?

Annonce