{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Pelspleje {{forumTopicSubject}}

Hey KG smiley
Bailey's pels virker lidt .. ude af balance agtigt, og nogle gange ligner det at der er skæl ved haleroden :3 . Hun har altid fældet meget, men reducerede en smule efter vi adopterede hende ( fra nogle bekendte, så kendte hende lidt før vi fik hende ) . Skiftede foder fra Whiskas til Porta 21 - Uden Korn + får hun LUX vådfoder ca. hver 2 dag smiley .
Så i det hele er hendes pels blevet bedrer, men ja .. ude af balance?
Kan det bare være at det er ved at blive sommer? Jeg prøver at rede hendes hår hver dag, men nogle gange gider hun bare ikke smiley .
Jeg kigger på det her inde på zooplus: http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/pelspleje_kropspleje/katteshampoo/228960
Er der nogen af jer der har prøvet det ? Er det godt ?
Jeg er lidt "tiltrukket" af det, men jeg er også bare så bange for at det er "usundt" :3 , vil jo helst ikke skade hende eller noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pelspleje
  • #1   27. maj 2015 Personligt synes jeg at vådfoder hver anden dag er alt alt for lidt.
    Jeg ville først og fremmest give vådfoder 2 gange dagligt for at om det ikke kunne hjælpe, i det katten så får så meget mere væske.



  • #3   27. maj 2015 Tak for jeres mening smiley .
    Der er så mange katte der ikke får vådfoder, men stadig har fin pels smiley .
    Hun har forresten også en CatIt vandfontæne, som hun bruger smiley .


  • #4   27. maj 2015 Når du alligevel har åbnet for en dåse lux, så giv hende da det hver dag.

    Mht. tørfoder, så kan du prøve at blande noget andet og mere fedtholdigt i det sædvanlige tørfoder - evt. en hair- & skin-variant.

    Lidt kogt eller dampet laks er også godt for pelsen.

    Min Bjarne får skæl over lænden når jeg har friseret ham for voldsomt i fældningsperioder - det forsvinder dog efter et par dage. At bade ham pga. det har aldrig været på tale.


  • #5   27. maj 2015 Har også overvejet at blande andet i tørfoderet smiley .
    Det der shampoo er en tørshampoo der skal børstes eller masseres ind smiley . Vil heller aldrig bade hende medmindre det galdt liv og død smiley .


Kommentér på:
Pelspleje

Annonce