{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Louise H
Louise H
Tilmeldt:
3. aug 2014
Emner: 2 Svar: 9

Min inde kat er væk!! {{forumTopicSubject}}

Hjælp.
Vi er for 10 dage siden flyttet ind i vores nye hus sammen med vores to inde katte.
Vi har i dag haft håndværker-selvom jeg sagde til viceværten at det først skulle være i morgen, hvilket har resulteret i at han har lukket vores gamle hankat ud!!
Han er næsten 10 år, og har aldrig været ude!!
Vi har ledt, kaldt og raslet med madskåle..
Gode råd til hvad vi ellers kan gøre. ?
Vores anden kat skal aflives i morgen da hun er gammel og ikke kan mere, skal jeg udskyde det til han evt er hjemme igen ?

Min mand er græde færdig.. hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min inde kat er væk!!
  • #1   14. jul 2015 JEG VILLE VENTE MED AFLIVNING TIL HAN ER FUNDET IGEN....HAR DU IKKE EN KURV, TRANSPORTKASSE DU KAN SÆTTE UDE IHÅB OM HAN KOMMER TILBAGE?

    profilbillede
  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2014

    Emner: 2 Svar: 9
    #2   14. jul 2015 smiley desværre hader han sin kasse og hans bedste plads er i kredsetræet.

    Hvordan ka det være du ville vente ?


  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2014

    Emner: 2 Svar: 9
    #3   14. jul 2015 Her er han, til højre

    profilbillede
  • #4   14. jul 2015 Jeg ser ingen forskel om du venter med aflivning eller ej, de 2 ting hænger jo ikke sammen..

    Jeg vil anbefale dig at du strøer lidt brugt katte grus ud omkring grunden så han ved hvor han hører til, og i aften sent hvis han ikke er dukket op, hvilket han nok ikke er for han er sikkert skrækslagen, så gå ud og rasel med godbidder, kald, lyt rasel, og lyt igen før du går videre og husk han er bange så kald med en blid kendt stemme. Grunden til jeg siger du skal gå ud i aften sent er fordi så er der stille og en skrækslagen kat gemmer sig så længe der er larm og uro omkring den, men fortsæt endeligt med at gå ud og kalde og Radle for hver time til halvanden..

    Jeg krydser for at i snart finder ham, og dukker han ikke op i aften, så få lavet en masse flyers som i kan sætte op på lygtepæle, i opgange, i butikker, anmode i postkasser, husk han kan være langt væk nu, så efterlyste ham i et bredt område..

    Er han øremærket eller chippet, så efterlyste ham på Dyrenes beskyttelses og Kattens værns hjemmesider.


  • #6   14. jul 2015 Hvis I ikke er flyttet ret langt, så kan den evt. forsøge at finde hjem til sit gamle hjem.
    Søg også i det område smiley


  • #7   14. jul 2015 I skal ud og kalde på ham når det bliver mere ro på i området. Især når han ikke er vant til området vil han gennem sig. og så kommer han ikke frem forend at der er ro nok.
    så ud og kald på ham her i aften/nat


  • #8   14. jul 2015 Det var da en trist situation med den ene kat syg og den anden kat løbet væk smiley

    Den vicevært skal overhovedet ikke have nogen nøgle!
    Altid selv være hjemme når der er håndværkere eller lignende.

    Som de andre siger, ud og lede her i aften og i nat, og bed hvert eneste menneske i møder på jeres vej om straks at kontakte jer, hvis de ser katten. Han må være i nærheden. Jeg håber og tror, at han er hjemme inden i morgen.

    Mht. aflivning af den anden kat. Bedst at der er nogen hjemme, hvis den bortløbne kat ikke er kommet hjem inden... så måske en mulighed at få dyrlægen til at komme hjem til jer. Ellers lad i hvert fald et vindue eller dør stå åben...

    Håber der snart er en god opdatering.


  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2014

    Emner: 2 Svar: 9
    #9   15. jul 2015 Stadig ingen basse. smiley
    Vi må se hva der sker, men min mand tror ikke han kommer igen.
    Vores nabo har kat, som har boet i dette hus til for 1.5mrd siden. Og han tror den kan stadig dominere her så han ikke kommer hjem igen. Den er ofte inde på vores grund og får ind i vores bolig hvis hun kan komme til det


  • #10   15. jul 2015 I må have masser af sedler op og kontakte alle katte registre og meget mere.

    Hvor er det hårdt for jer smiley


  • #11   15. jul 2015 Øv smiley havde håbet der var godt nyt. Jo længere tid der går, desto længere risikerer han at forvilde sig væk. Led og led og led på alle tider af døgnet. Håber I finder ham!

    Er han øremærket? og kontaktoplysningerne i registrene up to date?


  • #12   15. jul 2015 Kære Louise. Havde, som de andre, også håbet på en positiv opdatering, men fat mod ! Havde selv en kastreret hankat, som var væk i 5 rædselsfulde dgøn sidste år ved denne tid. Han var en særdeles effektiv musefanger, men havde ved hjemkomsten tabt 1/3 af sin kropsvægt og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, han havde været lukket inde et sted, hvor han ikke skulle have været gået ind.
    Så kontakt nabolaget og bed dem alle checke skure, garager og andre aflukker. Du vil naturligvis blive betraget som en hysterisk kattedame, men det lærer man at leve med smiley


  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2014

    Emner: 2 Svar: 9
    #14   16. jul 2015 Han er hjemme igen, og min mand er glad. Han var ret knust igår, den ene kat smuttede ud og den anden er blevet aflivet smiley
    Han sad i haven kl. 23.45 igår aftes og kiggede på os, da min mand gik ud efter ham løb han sin vej. Så min mand strøj efter ham og kunne efter lidt tid lokke ham til sig. Som min mand sagde, han dur ikke til at have ham ude smiley
    Alt i alt fik vi en beskidt meget sulten kat hjem smiley


  • #15   16. jul 2015 ihhhh hvor er det dejligt at hører, jeg er så glad på jeres vegne, det er så frustrerende ikke at kunne Gøre noget..
    Jeg er sikker på at katten også er glad for at Være hjemme i sine trygge omgivelser med sine kærlige forældre smiley smiley


  • #16   16. jul 2015 Jubiiiiii smiley

  • #18   16. jul 2015 Phyyyy det var godt, og nu må i have net døre og løbegård smiley så kan katten snuse til frisk luft og dejlige dufte, uden at i skal være bange smiley

  • #19   16. jul 2015 smiley dejlig opdatering smiley Jeg kan godt forstå, at din mand er glad! Er du ikke også selv glad for, at katten er kommet hjem?..

  • #20   16. jul 2015 det var godt at hører smiley

  • Louise H
    Louise H Tilmeldt:
    aug 2014

    Emner: 2 Svar: 9
    #21   16. jul 2015 Det er mandens kat, hans et og alt smiley
    Min er desværre gået bort.
    Jeg er glad for han er tilbage så der er ring hvis hed


Kommentér på:
Min inde kat er væk!!

Annonce