{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Helle M
Helle M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Påkørsel af kat i KØGE lørdag nat {{forumTopicSubject}}

Lørdag nat (25/06) overværede vi en kat blive kørt ned i køge på Københavnsvej/køgevej katten er en voksen kat, hvid med grå aftegninger.
Katten blev påkørt og blev liggenden det havde overlevet påkørslen (muligvis flere) jeg tror aldrig jeg har lovet så stærkt i mit liv men katten fik jeg ind til siden hvor de tydeligvis var forvirret den sundede sig lidt og løb derefter ind i en have hvor vi forsøgte at indfange den men uden held,
den har højst sandsynlig brækker begge bagben, de de bare dinglede efter den smiley håber bare at katten kommer hjem og ejerne gør det rigtige.
Håber at høre en happy endning- er så ked af jeg ikke fik den ind i bilen med det samme, men var selv lidt i chok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørsel af kat i KØGE lørdag nat
  • Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jun 2006

#1   25. jun 2006 påkørslen skete ved en unu x eller jet tank, et par 100 meter længere nede af gaden lå en shell mener jeg. håber at nogle kender denne kat og kan give beskeden videre, så ejermændene kender til kattens skæbne

• #2   25. jun 2006 aaarg.... min far bor lige der med to grå misser..... det var ikke grå misser vel......??

Naja

• #3   25. jun 2006 Min svigerindes kattemor blev kørt ned i Strøby, ved Køge fredag eftermiddag. Hun lev ringet op af en kvinde der var kørende bagved den bil der ramte Misty. Og de havde bare kørt videre. Heldigvis var denne kvinde et katte-menneske og stopper bilen, og går ud ag får Misty af vejen og tjecker om hun er i live eller hvad. Men det var hun desværre ikke. Hun ringer til Inges Kattehjem, og får dem til at tjecke hvem der ejer katten på øretatoveringen. Derefter ringer hun til min svigerinde.

Synes det var rigtig pænt gjort af kvinden og noget forbandet noget at dem der påkørte Misty bare kører videre.

• Helle M
    Helle M Tilmeldt:
    jun 2006

#4   25. jun 2006 vi forhørte os i huset der havde busken hvor den havde søgt ly men det var ikke deres... og kender desværre ingen i køge.
    Men grund farven var hvid og så med grå-stribet aftegninger

Kommentér på:
Påkørsel af kat i KØGE lørdag nat

Annonce