{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Flytte Killinger? {{forumTopicSubject}}

Hor har jeres katte født deres killinger og er de blevet på samme sted? eller har hun flyttet dem?
Jane valgte tilvores held at føde killingerne i fødekassen som står på badværelset( der opholder hun sig mest i forvejen) I morgen for hun forviret rundt og miavet helt vildt hele tiden. Til sidst kom hun ind på soveværelset med den ene killing i munden og var på vej under sengen.
Jeg vik hende ud og har nu haft døren lukket til soveværelset. Jeg har ikke noget mod at hun har den i soveværelset, men er meget utryg hvis de er under sengen. Der er jo en masse skrammel og man kan komme til at træde på dem osv.
Hun har et par gange gået en tur i huset søgende efter et nyt sted tror jeg, men har ikke fudet et endnu.
Er der nogle der har prøvet dette. Og er der nogen er jer der har erfaring med at sætte kassen ind på soveværelset? Tror i så hun flytter dem under sengen eller bliver de liggende i kassen?
Hilsen Deepa


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte Killinger?
  • #1   25. jun 2006 Mine katte føder på høloftet, selvom de har en fødekasse, de vil hellere føde i fred.

  • #2   25. jun 2006 Ja det kan godt være, må lige se da an. Hvis hun bliver ved så prøver vi. Der er mere uro på soveværelset, da mine 2 børn bruger meget tid derinde i sengen ( 3 og 6 år) Tror lidt det hænger sammen med at hun er meget social og vil være sammen med os.???? Har læst at man bare skal lade dem flytte killingerne og så flytte dem tilbage i kassen efter et par dage(så hun får et par dages ro) Men vil mene at det giver mere stress? Jane lider af lidt stress oven på fødsel og efterfølgende sygdom.
    Ellers må jeg lukke af, så hun ikke kan komme under sengen.:0)
    Hilsen Deepa


Kommentér på:
Flytte Killinger?

Annonce