{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.972 visninger | Oprettet:

Gode råd til udendørs kattebakke søges. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne lave et bakke bed til mine katte udenfor i min have. Foreløbig har de bare et sted i min baghave, hvor jorden er meget løs som de bruger som bakke og stedet har de bare selv valgt men det er ikke afgrænset på nogen måde og er bare et jord bed . Hver måned og dagligt gør jeg rent efter dem og renser det og skifter jorden jævnligt ud.. Deres bakker indenfor bruger de efterhånden kun hvis det regner eller om vinteren. Ville det være nemmere at holde rent hvis det var jord blandet med sand eller grus eller et rent sandbed. Eller er det en dårlig ide. Der er heller ingen overdækning undtaget et lille udhæng fra taget så det inderste jordstykke er ret ofte tørt. Så gode ideer søges. Det ville være rart hvis bedet også var afgrænset så ingen kommer til at gå der andre end kattene. Og jeg synes ofte det er svært at se om det er helt rent da det jo er jord. Men samtidig er jeg ikke ligfrem håndværker selv om jeg da godt kan bruge en sav og en boremaskine. Og har ikke lige fundet nogen smart løsning. Er der nogen herinde der har gode råd eller som har lavet udendørs bakker i haven.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til udendørs kattebakke søges.
Kommentér på:
Gode råd til udendørs kattebakke søges.

Annonce