{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Gode råd til flytning
  • #1   10. okt 2017 Bedste råd er at tømme et rum først, altså pakke alt ned i det rum sætte mad og kattebakke ind i rummet sammen med kattene og lukke døren, så kattene ikke slipper ud af det rum ( oftest vælger man soveværelset) så pakker og flytter man resten af lejligheden og til sidst pakker og flytter man kattene og gør præcis det samme i den nye lejlighed, så kattene skånes mest muligt for alt virvaret omkring flytningen.
    Alternativt kan man have et familiemedlem eller en kammerat som er villig til at tage kattene ind mens man flytter og så flygter kattene ind i den nye lejlighed når man har flyttet alt og møbler er på plads.

    Uanset hvad man gør vil det være stressende for kattene, men vigtigst af alt er at man søger for at kattene ikke slipper ud ved en fejl under flytningen, for så vil de være skræmte og stressede og nærmest umulige at få fat i igen.

    Man kan også vælge at flytte kattene først og så lukke dem inde i et tomt rum med mad og kattebakke, resultatet er nogenlunde det samme som det første, igen er det bare vigtigst at ingen åbner den dør så kattene slipper ud.


  • #2   10. okt 2017 nu har jeg været flyttet nogle gange, så har prøvet det.
    og hver gang flytter vi soveværelse/senge først. og så tager vi kattene + nogle af deres ting bla senge og bakker, og så bliver de flyttet ind det nye hjem. og så bliver døren slås så der er ikke er nogen som ved uheld går der ind
    bagefter flytter vi resten ind.
    det er gået fint alle gangene. og selv med 16-19 katte

    hvis jeg har haft nogen som stresser meget så har jeg givet dem dr bach nødhjælp et par dage før. det plejer lige at give dem mere ro på

    og så er det endelig at have så meget ro på en selv som muligt.


  • #3   11. okt 2017 Jeg vil tænke over den bedste måde så smiley det bliver nok noget med at møbler bliver flyttet med flyttefirma

Kommentér på:
Gode råd til flytning

Annonce