6.347 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Net for vinduet Net for vinduet

Jeg bor i lejlighed, og har 3 store vinduer som det eneste. Det midterste kan åbnes øverst, men der er godt nok begrænset hvor meget luft der kommer ind.
Jeg er bosat i Randers, hvor der i denne uge er Randersuge. I aften kommer der musik som min veninde og jeg gerne vil høre, i teltet de har valgt der skal stå mere eller mindre lige udenfor mit vindue.

Jeg tænkte om der ikke var en løsning så vi kunne høre musikken bedre, få noget luft ind, men UDEN at katten hopper ud!
Jeg involverede min far, og på under et døgn kom han med dette! Fra tanke til det færdige resultat.

Det sidder fast for neden og øverst i siderne, og kan tages af og på som det lyster. Selvfølgelig er det kun på når jeg er hjemme og kan holde lidt øje med hende, for at være sikker på at hun ikke finder én eller anden måde at komme ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Net for vinduet
  • #1   8. aug 2015 Ser flot ud smiley Dejlig Far du har smiley ..rigtig god fornøjelse både til dig og til misser smiley

• #2   8. aug 2015 Dejligt med fingernemme familiemedlemmer smiley

Det er en gave at kunne have vinduer åbne og få luft ind uden at man er nødt til at lukke katten i et andet rum af frygt for at den tager turen ud af vinduet.

jeg har på min profil et fotoalbum af mine netvinduer, dem har min svoger lavet til os, og det er så skønt, de er totalt sikre da det er en fast træramme og stålnet, så jeg kan uden bekymring efterlade dem uden opsyn med åbne vinduer. smiley

Det din far har lavet ser rigtig fint ud og jeg tvivler på en kat kan bryde ud igennem, dog afhænger det jo af hvad nettet er lavet af, om det kan bides over.

• #4   8. aug 2015 Jeg tvivler på at nettet kan bides over. Det er noget ret tykt noget smiley

• #5   8. aug 2015 Jeg har også en dejlig fingernem far smiley Han hjalp mig med at få sat ramme og net op på vores altan så den nu er helt kattesikre, så vi kan lufte ud. Vi laver gennemtræt med døren ud til altanen og vinduet i soveværelset der er så katten ikke kan hoppe ud smiley Det er dejligt i denne varme at kunne lufte ud smiley

• #6   8. aug 2015 Super løsning, og fedt at være fars pige (ment på den absolut mest positive måde) så han lige fikser den slags smiley :-)

• #7   8. aug 2015 Skønt du fik løst det for jer alle smiley

• #8   10. aug 2015 ihh bare det var mig smiley
    Jeg må også få bikset et eller andet sammen, så jeg kan få åbnet mine vinduer.

• #9   10. aug 2015 Nettet var i brug i lørdags, og det var en succes smiley
    Smutter lå bare foran nettet så hun fik en masse af den friske luft i varmen smiley

• #10   11. aug 2015 Det var da godt, der kom musik i Randers, så det net kunne blive lavet smiley

Hvis muligt, så læg gerne nærbilleder af rammen ind, så man kan se hvordan den sidder fast smiley

• #11   12. aug 2015 Tinka

Haha ja smiley

Det gør jeg lige i morgen når der ikke er mørkt smiley

• #12   15. aug 2015 Øverst går det i hver side ned over en skrue der sidder ind i karmen

profilbillede
  • #13   15. aug 2015 Og nederst sidder der en metal"pind" der det sættes ned over. Håndværkersprog er ikke det jeg er stærkest i smiley

Dvs. at nettet og rammen skal løftes op for at komme af. Det er for tungt til at en kat kan løfte det smiley

profilbillede
  • #14   15. aug 2015 Tak for fotos. smiley Det ser meget prof ud.
    Jeg tror nok jeg har forstået princippet udfra foto # 12 (foto #13 er helt sort for mig ;-))

• #15   15. aug 2015 Det ser virkeligt grundigt og godt ud smiley smiley . Jeg har sådan nogle vinkler/gitre, så jeg kan sætte mine vinduer på skrå (vippe ind). Det har jeg været rigtigt godt tilfreds med.

• #16   15. aug 2015 Gert, er det dem man kan købe? De er nemlig virkelig smarte - og vigtige!. Desværre er det sket, at katte har hængt sig i skrå-åbnede vinduer, hvis der ikke har været sat gitterafskærmning op smiley .

Kommentér på:
Net for vinduet

Annonce