Sjove historier.! {{forumTopicSubject}}
Fortæl en sjov historie om din kat/te.!!
Simba skulle fra min fodskammel og over på mit sidebordet, han havde bare bedømt afstanden forkert, for det sagde bump og der stod han og kiggede på mig.. Hvad skete der.??
Nala ville hoppe op på køkkenbordet igen fejlbedømt højden, tror hun manglede en halv meter, så hun hoppede lige ind i skufferne.!!
Hvor jeg dog elsker deres klodsethed
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
Der fandt hun ud af, at kravle fra jakkerne, og videre op på skabet, hvilke en dag medførte at hun dumpede ned bag det store skab, og var fanget..
Sikke en panik jeg gik i, og jeg fik ringet rundt med det samme, og inden for få minutter stod en ven hjemme hos mig, med en skruetrækker og et brækjern..
En del af skabet måtte pilles ned -.-'
Men hun kom ud igen, uden skader, kun dybt chokeret og forvirret..
Derefter sørgede jeg for, at bredderne i siderne var fjernet, så hun altid kunne komme ud, eller jeg kunne komme om bag.. Og så fjernede jeg jakkerne, så hun ikke kunne kravle op igen.. -.-'
En der skete for ikke specielt lang tid siden..
Vi havde købt ny vasketøjs kurv, da den jeg havde før (I flet) var blevet maltrakteret af den unge dame.. Nøj, hvor var vi glade for den nye vasketøjs kurv! Og virkelig rart endelig at have et låg på igen, så hun ikke kunne hoppe ned i den..
Vi nåede at nyde den i en lille uges tid, så bristede låget under hendes enorme mås, og ned gennem røg hun! Ganske forvirret over hvad det var der lige skete, måtte min kæreste, som næsten ikke kunne trække vejret af grin, hjælpe hende pænt op igen.. Vi har nu pillet låget af, da det både gik i stykker, men også så hun ikke kan gå igennem igen.. Og så må vi vidst bare acceptere at hun roder i vasketøjet engang imellem xD haha
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Lucas må være meget klog, for han er ret farlig at komme i nærheden af lige nu.
Han var sprunget op i min seng og havde smidt sig lige så lang han var og halen piskede frem og tilbage. Set bagfra lignede han nærmest en leguan
Så jeg læner mig hen over sengen og siger med et stort smil:
"Du ligner da et krybdyr!" I løbet af et splitsekund havde han vendt sig og øjnene var kulsorte! Jo, havde jeg rørt ham, så var det blevet straffet
Jeg snuppede lige et billede....
nov 2014
Følger: 3 Følgere: 197 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 729
aug 2010
Nåeh ja!
Han skubber da også lige rundt med en transportkasse....
SE MIG!
nov 2014
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 17 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
sep 2011
Bamse skulle dog lige prøve alligevel.
1. Op med begge forben på overlæggeren.
2. Gå lidt sidelæns armgang - langt nok til at man kom væk fra hylden.
3. Opdage at det ikke kan lade sig gøre at gå armgang og røven er meget langt nede.
4. Opdage at når røven svinges opad, så skal forbene placeres på hver side af overlæggeren.
5. Opdage at når røven svinges opad, så kommer ryggen til at vende nedad mod jorden.
6. Fortryde flugtforsøget og opdage hvor svært det er at komme tilbage på hylden igen eftersom røven er så langt nede.
7. Armbøjninger og en god svingom med bagdelen som i en Tangodans tages i brug.
8. Til slut: tilbage i sikkerhed på hylden. PYYH.
9. Røvhullet til ejer står og storgriner lige bagved.
aug 2010
nov 2014
Det ku du sgu godt ha filmet og lagt op
sep 2011
Sjove historier.!