{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

sjove kat historier(= {{forumTopicSubject}}

jeg staret (=
her i går sad min kat og så på fugle uden for, og da han er vant til bo i lejlighed og vi midligertid er flytte i hus. har fugle fået en anden perspetiv at kigge på fra. men huset er der dør ud til have til. og vi foder fugle, så kom der en due ned og sat sig og begyndte at spise, 5 min efter løber han i mod den og siger det bare bang, da hans hovede rammer ruden, og alle i stuen er flad af grin hehe.
ud over det har han fundet ud af åbne skabet ind til senge tøjet og hånklæderne, og så ligger han der inde (=

og lige fortiden laver han en hel masse ballade med sin nye ven, joy (dansk/svensk gaadhund, mors og fars hund) at de leger og løber efter hinande og giver hinande ''lusinger''

hvad for nogle tosse streger har jeres misser lavet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sjove kat historier(=
  • #1   10. jan 2009 chester har så sent som i nat stjålet min p-pille pakke, hvilket der som sådan ikke er noget nyt i, men han plejer bare at rode den på gulvet, men i morges fandt jeg pakken i deres vådfoder fra aftenen før...lækkert ikk. lagde den på plads, for 20 minutter senre at måtte fiske den op af vandsk¨ålen. nu er den lukket inde i et skab hvor han ike kan nå.

• #2   10. jan 2009 min er måske lidt mere sød.

Balder havde fået en tøj bamse rotte fra ikea. Den rente han en del runt med, og legede med, lå gerne på siden med den i munden imnes han sparkede voldsomt på den med bagbenene. Var engetlig inponeret over han synes den var så sjov, for den larme ikke eller noget som helst, bare en held alm rotte bamse.
    Han rente så også rundt med den i munden, som et lille bytte han havde fanget.
    Dagen efter da jeg lige havde givet ham mad, gik jeg ud ordnet noget da jeg kom tilbage lå hans rottebamse så fint oppe i madskålen imens han spise.
    hehe synes jeg nu var meget sødt, desværre ikke lige kameraret i nærheden.

• #3   10. jan 2009 hovsa... lyder det jo næsten som om min sgu være bedre end jeres, ikke meningen... mente min var nok lidt mere sød end sjov... smiler...

• #4   10. jan 2009 Er godt nok nogle sjove historier:)
    Vi har et glasbord, og lille Don Ø glemmer nogle gange at det er et glasbord, og når hun så sidder på stolen slår hun ofte hovedet på i glasset. Da det snede udenfor troede hun os at hun ´kunne fange sneet igennem ruden:) De er godt nok ikke så sjove som jeres, men hun er heller ikke så gemmel endnu:)

• #5   10. jan 2009 Snummi... ser også sjovt ud når katten ik kan finde ud af der er glad imellem. Havde Balder og meget skæg med da jeg havde opflytning i lejligheden og mit terrarie så stod i sofaen, hvor der lige var røget et par græshopper ind i...stod han også op af glasset hele tiden... Har jeg også lagt et lille vidio klip ind af herinde, synes selv det så lidt sjovt ud.

• #6   11. jan 2009 Min kat jagter pilen på computerskærmen xD

• #7   11. jan 2009 Natasja, gør Don Ø også. Det er også derfor hun sidder på computeren. (se billeder af hende) Hun elsker også at se fodbold i fjernsynet:)
    -Hun hedder jo også Don Ø:D

• #8   12. jan 2009 Hehe smiley Min kat hun 'dræber' alle små genstande.. Et stykke papir, en knap, en snor - you name it. Hun er en KillerKat smiley

• #9   12. jan 2009 Vores lille Uffe var i legehumør kl møg om natten. I stedet for at gå ud og finde en legekammerat syntes han, at Louis (hunden) skulle være med til at lege. Så Uffe begyndte at stæse rundt i hele huset og "steppe" rundt ude på køkkengulvet(Det larmer helt vildt ude på det gulv, når han hopper rundt efter sin hale). Hverken os eller Louis gad dog reagere på hans ballade for vi lå jo og sov. Til sidst begyndt han at spurte i pendulfart mellem stuen, gennem gangen forbi Louis og ind til os i soveværelset. Men stadig ingen reaktion fra nogle af os, men efter at han havde løbet frem og tilbage en 5-6 gange kom der et meget dybt suk fra hunden som om han sagde "gear lige lidt kat, der er nogle der faktisk gerne vil sove". smiley
    2min efter hørte jeg lemmen klapre og Uffe rendt ud for at lave ballade i stedet. smiley

• #10   22. jan 2009 Hehe - hvor morsomt (: De får ligesom sådan nogle anfald hvor de bare MÅ stedse rundt i høj fart xD

Kommentér på:
sjove kat historier(=

Annonce