sjove kat historier(= {{forumTopicSubject}}
jeg staret (=
her i går sad min kat og så på fugle uden for, og da han er vant til bo i lejlighed og vi midligertid er flytte i hus. har fugle fået en anden perspetiv at kigge på fra. men huset er der dør ud til have til. og vi foder fugle, så kom der en due ned og sat sig og begyndte at spise, 5 min efter løber han i mod den og siger det bare bang, da hans hovede rammer ruden, og alle i stuen er flad af grin hehe.
ud over det har han fundet ud af åbne skabet ind til senge tøjet og hånklæderne, og så ligger han der inde (=
og lige fortiden laver han en hel masse ballade med sin nye ven, joy (dansk/svensk gaadhund, mors og fars hund) at de leger og løber efter hinande og giver hinande ''lusinger''
hvad for nogle tosse streger har jeres misser lavet?
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
Balder havde fået en tøj bamse rotte fra ikea. Den rente han en del runt med, og legede med, lå gerne på siden med den i munden imnes han sparkede voldsomt på den med bagbenene. Var engetlig inponeret over han synes den var så sjov, for den larme ikke eller noget som helst, bare en held alm rotte bamse.
Han rente så også rundt med den i munden, som et lille bytte han havde fanget.
Dagen efter da jeg lige havde givet ham mad, gik jeg ud ordnet noget da jeg kom tilbage lå hans rottebamse så fint oppe i madskålen imens han spise.
hehe synes jeg nu var meget sødt, desværre ikke lige kameraret i nærheden.
nov 2008
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
Vi har et glasbord, og lille Don Ø glemmer nogle gange at det er et glasbord, og når hun så sidder på stolen slår hun ofte hovedet på i glasset. Da det snede udenfor troede hun os at hun ´kunne fange sneet igennem ruden:) De er godt nok ikke så sjove som jeres, men hun er heller ikke så gemmel endnu:)
nov 2008
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 35 Svar: 172
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
-Hun hedder jo også Don Ø:D
nov 2008
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 163
2min efter hørte jeg lemmen klapre og Uffe rendt ud for at lave ballade i stedet.
nov 2008
sjove kat historier(=