Sjove historier? {{forumTopicSubject}}
Fik lige lyst til at dele en (synes jeg) rigtig sjov historie der kun er 2 minutter gammel;
Her gik vi og troede at vi havde fået opdraget begge katte til ikke at være på køkkenbordet (ihvertfald mens vi er hjemme...) men hvad ser jeg så, da jeg uventet kommer ud i køkkenet? Begge 2 ligger nede i køkkenvasken! Ida bliver så febrilsk, da hun ser mig, så hun farer lodret op i luften, med det resultat at hun rammer håndtaget og åbner helt for vandhanen, så Emil får et ordentligt skud vand ned over sig. Det gav så 2 gange flyvende kat og hold da op hvor så det skægt ud..jeg var helt færdig af grin.
Men mon ikke de har lært at holde sig fra køkkenbordet, ihvertfald for et stykke tid
Andre der har en sjov kattehistorie, så vi kan gøre mandagen lidt lettere?
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 87
tror de har lært det med køkkenbordet nu
jul 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 47 Svar: 197
feb 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 13
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 125 Svar: 692
om jeg har en lign. historie... hmm... det tror jeg:
jeg har en kalv fra august, og hun står ovre i naboens stald... en dag, da jeg var derovre (hvor jeg samtidig fodrede en flok kattekillinger med dåsemad (nam nam) ) gik jeg ind i malkerummet ganske som jeg plejer, hvor der sad to katte... den ene FLØJ ud af døren, og den anden fløj lige lodret op af trædøren... og han var ikke glad for at give slip, da jeg ville tage ham ned... jeg tror nok et var et par katte med en lille smule dårlig samvittighed...
men over hvad, det fandt jeg ikke ud af
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 114
feb 2008
( der er forresten en grund til at den sorte, som fløj op af døren hedder "Abekat" )
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Jeg har lige lært Johnson "sit" high5 og op på to ben, og så igår ville jeg prøve at få ham til det igen. jeg havde dog ingen godbidder med. Ligemeget hvad pokker jeg gjorde, sad han bare og gloede på mig, og jeg kunne bare ikke forstå det, for han lærte det bare så lynende hurtigt, og kunne gøre det rigtigt hver gang.. så gik jeg ud og hentede et stykke hamburgerryg, og så kan i dælme tro at han udviste intelligens til mensa niveu.. ;o)
feb 2008
kender det udmærket...
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 506
Den sidste nye her hjemme fra er nok at vi har lært Durango "op og stå"
Så sidst min mor var på besøg sku han jo lige vise det. Det gik også fint og bagefter gik samtalen over på noget andet. Mor syns han var så godt opdraget
Godbidderne lå på spisebordet lige ved siden af. Det havde Durango så bidt mærke i så han gik hen og stillede sig over bordet og fiskede med poterne efter godbidderne mens han stod helt på tæer. Så bare så sødt ud
feb 2008
Gråmis mente en gang, at kit rundstykke med hamborgryg var ovenud lækkert... så det var op til mor, og haps - så var der ikke noget hamborgryg på mit rundstykke mere...
hun fik altså ikke lov til at spise det stykke kød, for jeg mente ikke hun skulle finde ud af, at det kunne man bare gøre igen...
Sjove historier?