{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Min baby er væk :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte...

Men for at gøre en lang historie kort - så er Kampvogn væk...

Og så den lange udgave:

I den sidste måneds tid har Kampvogn opført sig underligt...

Han plejer normalt aldrig rende ret langt væk hjemmefra og vi plejer altid kunne kalde ham hjem....

Men her den sidste måneds tid har han været rendt langt væk og han har været væk hele dage ad gangen..

Han plejer altid sove inde om natten, men når vi har kaldt ham hjem om aftenen har han været rastløs og han er blevet ved med at bræge indtil vi lukkede ham ud igen..

Nu har han ikke været hjemme siden i går morges og jeg er begyndt at blive meget bekymret...
Vi har kaldt og kaldt hele dagen i går og i dag, men uden held..

Han har aldrig før været væk så længe og han plejer ALTID komme når vi kalder på ham...

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad der er sket med min baby...

Jeg ved at der må være sket noget siden han ikke kommer hjem...

Enten er han kommet til skade eller også har han fundet et "nyt hjem"...

Tanken om at han er kommet til skade og ligger et eller andet sted alene og hjælpeløs får mig næsten til at tude....

Det kan jo også være han har fundet et "nyt hjem"...

Alt for ofte begår folk den fejl at de begynder at fodre en omstrejfende kat...

Jeg syntes det er helt fint hvis katten er tynd og ser frygtelig ud - men en kat som Kampvogn mangler bestemt ikke noget og derfor ville jeg foretrække at folk bare lod ham være i fred..

Tanken om at nogen har taget ham til sig og holder ham indespærret gør mig vred...
Ved jo godt det kun er spekulationer, men han er altså min kat..

Der er nok andre katte som lever i kummerlige forhold som folk kan "redde" hvis de føler behov for det eller katte som de kan tage til sig hvis de syntes de selv eller deres børn skal have en kat...

Jeg ved han bræger som en sindssyg hvis han gerne vil ud og tanken om hvad folk kan gøre ved ham fordi de er trætte af at høre på ham gør mig yderst bekymret..

Kampvogn var igang med at få en "pillekur"..
Han har devsærre kronisk katteinfluence og får derfor han ind imellem en pillekur, hvis han har en dårlig periode, som holder det lidt nede så han er forbliver frisk og glad...
Desværre har han jo ikke fået sine piller de sidste to dage og derfor tror jeg ikke han har det alt for godt uanset hvor han befinder sig...

Jeg beklager det her "lidt sure opstød" men jeg vil bare have min baby hjem igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min baby er væk :-(
Kommentér på:
Min baby er væk :-(

Annonce