1.302 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Whiskas godbidder Whiskas godbidder

Hej allesammen.
Min kat har altid fået Dreamies godbidder men nu har jeg prøvet at købe en Whiskas pakke.
Min kat virker til at være næsten afhængig af dem.
Den står tit nu bare og kigger på den kasse jeg har hvor pakken er i.
Er det godt?
Jeg har hørt at mange katte er døde af Whiskas mad!
Er det sandt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas godbidder
  • #2   2. sep 2015 Jeg er også begyndt at bruge dreamies. De er lige så glade for dem, som med wishkas. Har valgt det fra af samme grund som neutra kat skriver.

• #3   2. sep 2015 Jeg køber aldrig godbidder, med mindre det er tørret kød, jeg går ind for kornfrit foder, så der er ikke meget fidus i, at give godbidder, hvor produksenten ikke behøver, at fortælle hvad der er i og ikke en gang behøver at følge reglerne for hvad der minimum skal være i fodret til katte.
    Jeg køber et andet godt foder, gerne i en kunne prøvepose, og det bliver brugt som godbidder, det dufter og smager lidt anderledes end det man er vandt til.
    Jeg holder på, at vådkost dagligt er vigtigere end noget andet, og det er der jeg bruger mine penge smiley

• #4   2. sep 2015 nu har jeg så lige lidt flere katte end de fleste, så godbidder er en dyr fornøjelse.
    så jeg blander rc exigent og så får jeg lidt gratis godbidder hos zoolus som jeg blander i.
    mine får normalt rc sterilsed.

• #5   2. sep 2015 Herhjemme får de også Whiskas godbidder, dreamies, råt kød og hvad jeg ellers lige finder af sjove madvarer til dem. Det er trods alt bare godbidder og ikke fuldfoder. Så du kan roligt give dine kat lidt Whiskas-godbidder uden dårlig samvittighed.

Jeg har ikke hørt om katte, der direkte er døde af Whiskas-tørfoder, men det er ikke just det bedste eller det billigste produkt, at give sine katte. Der kan man med fordel købe kattefoderet (jeg bruger blandt andet Porta 21 Grain Free og Royal Canin Dental) online, f.eks. via Zooplus, hvor der er en del penge at spare.

• #6   2. sep 2015 Jeg kender et par stykker hvor deres kat er død af wishkas vådfoder.
    Mine får ikke godbidder hver dag, måske en el to gange om ugen.

• #8   2. sep 2015 vi brugte tit whiskas vådfoder på internattet. det eneste der kunne være ved det, var at nogle katte fik dårlig mave af det
    tørfoderet er en anden sag. her kender jeg mange katte som er blevet syge af det.

• #9   3. sep 2015 Jeg bruger dreamies til at lokke mine ind fra havestuen når jeg skal på arbejde. De virker smiley Resten af foderet er god kvalitet og kornfri, så det er ok m mig smiley

Kommentér på:
Whiskas godbidder

Annonce