1.782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

whiskas temptations whiskas temptations

Nu sad jeg lige og læste lidt på forum, og kan forstå på det hele, at faktisk alle misser, som er blevet præsenteret for Whiskas´Temptaions godbidder er fuldstændig forgabt i dem. Det samme gælder mine katte, dete er simpelthen det bedste de ved. Så snart jeg bare tænkre på at åbne deres snack skuffe er de der med det samme. Ja Arthas har snart lært selv at åbne, en SKUFFE. Den skal altså rykkes i:) Men ja, tænker bare, man har hørt så meget dårligt om Whisakas produkter. Bl.a. at de er dårlige for fordøjelsen og vanedannende. Hvad mener I? Tror i bare Whiskas kan lave skidelækkert misse mad, eller?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  whiskas temptations
  • #1   9. apr 2008 Du nævner jo allerede selv en dårlig ting.. nemlig at de er blevet afhængig af dem..

• #2   9. apr 2008 Kattene kan godt lide Whiskas - som børn kan lide lagkage. Det er os og vores erfaringer med Whiskas, der gør, at de ikke får det så tit;-)

• #3   9. apr 2008 Jeg synes bare, begge mine katte er så vilde med dem, de kan selv åbne bøtten de er i, og de får helt tykke haler. Ja det er svært ikke at give dem det de vil have:) Men synes de virker meget fedtede, og ja jeg tvivler bare på hvor gode de. Men de vil jo ikke have andre godbidder nu:/

• #4   9. apr 2008 Så lad helt være med at give dem det.. Så glemmer de dem og på et tidspunkt skal de nok acceptere andre godbider

• #5   9. apr 2008 jah, jeg havde også lagt dem på hylden i noget tid, men det re jo mine børn:) Men vil også gerne gøre det bedste for dem, og ja, det er vel at stoppe med de whiskas. Nu nogen lige er på, ved i noget om krystaller i urin?

• #6   9. apr 2008 At stoppe "børnene" med sødesager er ikke godt for dem smiley hverken som missere eller som rigtige børn smiley

• #7   9. apr 2008 Så er de altså heller ikke værre, de godbidder smiley Og så længe de gives som godbidder og ikke hele tiden, tror jeg simpelthen ikke på, at de gør nogen skade for katten. Lige så lidt som der er afhængighedsskabende stoffer i deres mad, tror jeg bestemt heller ikke på, at der er afhængighedsskabende stoffer i deres godbidder.

Nogen katte er bare vilde med dem og andre katte er ligeglade - ligesom med så meget andet spiseligt.

• #8   9. apr 2008 Slambert - hvordan kan du så forklare at stortset alle katte bliver afhængig af whiskas, men ikke af andre godbidder?

• #9   9. apr 2008 Jeg havde min kat i 13 år. I alle de år fik den whiskas. Den var aldrig syg, så jeg ved ikke om whiskas er så "farligt" som man siger. Katten døde fordi den brækkede ryggen, ikke på grund af dårlige nyrer eller andet. Hvis jeg fik en ny kat, skal den godt nok ikke leve af whiskas, men de godbidder og vådposer tør jeg nu godt gi katten.

• #10   9. apr 2008 Sine Gry - de fleste af mine har det på samme måde som dine. Alt, hvad der er guf, er godt. De ved endda, hvilken skuffe det ligger i smiley

T.J. Jeg har personligt *aldrig* hørt om katte, der blev mere afhængige af whiskas-godbidder end af andre godbidder, så for mig er det altså stadig det samme vrøvl, som nogen siger om whiskas-foder generelt. Producenter af dyrefoder er altså underlagt lovgivningen og tror du virkelig seriøst, den danske stat vil tillade afhængighedsskabende midler i foder? Det er simpelthen for langt ude.......

• #11   9. apr 2008 Ja jeg køber en masse forskelligt som godbidder.. Idag købte jeg førtse gang noget fra whiskas.. Købte en pakke af det nye Whiskas mmmmm... Der er 14 % hele stk kød i. Købte en pakke med 4 forskellige poser i, oksekød, Lam, kylling og kalkun.. Giver det kun som et bette stk slik til Jasmin.. Og det var noget hun ku lig :o)
    Køber ellers aldrig whiskas, og det er ik pågrund af den dårlige snak der køre om det..
    Synes whiskas er godt nok.. Og ku godt finde på at bruge det nye her engang imellem.. Bare for at ha noget andet og variere med, også lade hende få lidt guf :o)
    Men det bliver ik så tit hun får det..

• #12   9. apr 2008 Mine får godbidder af kødstykker.

Jeg gider ikke købe mig fattig i alle de der sjove produkter som kattene ikke har brug for.

Det er billigere at købe et stykke godt kød eller en kylling.

Jeg har lige hentet 3 nye katte. Jeg fik alt deres "udstyr" med, og der var også 2 pakker sjove godbidder med fra Whiskas. Kitbits hedder de.

Af mine 18 katte, er der 2 der gider spise en enkelt af dem, resten lod deres ligge, så dem fik støvsugeren.

Nu må jeg så bare håbe at den ikke er blevet afhængig, den stakkels støvsuger. *GG*

Hilsen Dorte og de 18 nussemisser, der aldeles ikke ville vælge Whiskas.

• #13   9. apr 2008 Har kun en kat, så for mig vil det være for dyrt og købe et stk kød til en kat.. Og ja, min bette Jasmin er helt vild med det.. Og ja, vil selvfølelig godt købe det guf hun kan lig.. Og det var nu ik så dyrt for såen en pakke.. Gav kun 23 kr.. Og ja, da det er det eneste jeg os selv vil købe fra whiskas, så går det nok :o)

Hehe Dorthe.. Vil godt se en støvsuger være afhængig, *GG*..

Ej Jasmin er helt vild med forskellige godbidder.. Og ja, når min mand og jeg tag på arbejde, så har hun selvfølelig sit tørfodder. Men så får hun os lidt guf og hygge med.. Hun får selvfølelig ik for meget, da jeg godt ved at katte ikke har godt af for meget godbidder/guf..
    Men synes da at hun ska ha noget og hygge med, når hun er alene fra om morgen til når jeg kommer hjem..

• #14   10. apr 2008 hej :o)

jeg har to dejlige cooner, jeg har altid givet dem royal cannin, iams eller hills. men den ene gang fik vi en bøtte whiskas vådfodder af min veninde som hun havde til overs fra sine katte. så om aftenen gav vi kattene det i stedet for deres iams og royal cannin vådfodder. skulle jeg aldrig have gjort. de fik begge tynd mave og den store kastede op af det . så jeg sorger for mine katte ikke får whiskas eller kittekat . de får royal cannin, iams eller hills. og ikke andet .

jeg synes ikke nogen katte har fortjen whiskas, men jeg tror ikke godbidderne kan gøre det store. godt nok får vores katte tynd mave af dem. bare de får en . så jeg tør ikke bruge dem. men hvis andre katte kan spise godbidderne uden at bliuve syge, så sys jeg de skal have lov. jeg ville dog aldrig synes om whiskas tørfodder som fuldkost.

mvh Anika.

• #15   10. apr 2008 Slambert 1 - du kan jo selv læse hvordan trådstarters katte reagere på whiskas i forhold til andre godbidder

• #16   10. apr 2008 Det er altså ikke noget argument for, at der skulle være afhængighedsskabende midler i et produkt.......

Jeg har en kat, der ligefrem hvæser af sin "bror", hvis han kommer i nærheden af posen med nogle bestemte godbidder (som ikke er Whiskas). Skulle der så også være afhængighedsskabende midler i det? Så undrer det mig i hvert fald, at ikke alle mine tre katte er vilde med dem.

• #17   10. apr 2008 selvfølgelig, hvis de ikke har kunne lide dem fra start af så er de jo ikke blevet afhængige af dem. jeg siger ikke at alle katte bliver afhængige af det, MEN der er rigtig mange katte der ikke vil have andet end whiskas hvis de først har fået det i noget tid.

• #18   10. apr 2008 Der er rigtig mange katte, der kan blive noget så gudsjammerligt kræsne, hvis man gennem en længere periode nøjes med at fodre dem med ét produkt og så er det ligegyldigt, hvad det er. Der er skam også folk, der mener, deres katte kun kan spise rejer - og pudsigt nok har de stakkels katte udelukkende fået rejer i en lang periode.

• #19   10. apr 2008 mine katte har aldrig sagt nej til at smage noget nyt og de har aldrig fået whiskas. men tilgengæld har min søster lige fået en kat som altid i sine to leveår har fået whiswkas og hun nægter at give sin kat whiskas og den har nægtet at spise det andet hun har købt. så jeg tror på der er noget vanedanende i whiskas

• #20   17. apr 2008 Min ene kat vil ikke spise whiskas har købt deres vådfoder som en lille "lækkermad" en gang imellem, men det gider hun altså ikke. Har givet hende nogen whiskas kitbits som også er en snack. dem vil hun gerne have lidt af men ikke det andet.. Hun er sgu en lille kvalitiets kat hehe for det dyre mad spiser hun lystigt hehe..

• #21   17. apr 2008 med måde har alting ret...... og børn får jo også slik af og til, men de lever ikke af det.

• #22   28. apr 2008 det må vel være fordi whiskas smager godt ... tænkte jeg lige.. ?!

• #23   28. apr 2008 Jeg vil give nana s ret. Jeg tror også bare at whiskas smager godt, og det ser jo appetilig ud også.
    Jeg har 3 katte. De 2 af dem kan li' whiskas, men ikke den tredie. Hun spiser det da engang i mellem, men det er kun fordi der ikke lige bliver hældt andet op. Hun vil hellere ha' sin tørfoder fra RC.
    Whiskas får de som guf, og hvis jeg serverede det hver dag, tror jeg ikke de gad spise det.
    Så det med at der er noget vanedannende i - den må i altså længere ud på landet med.

• #24   28. apr 2008 jeg siger altså også at det med at der er afhængighedsdannende-halløj i.. ej, ej... smiley

• #25   8. maj 2008 Thjaaa det er junkfood ikk... det spiser jeg jo heller ikke selv hverdag, så hvorfor skulle mine dyr?

• #26   9. jun 2008 Min kat han får Wiskas hver dag, og han gider da godt at spise andet, han spiser næsten alt. Tørfodderet gider han at spise men det våde mad gider han ikke rigtig. Jeg tror ikke på det er vanedannende. Så er rejer eller tun også vanedannende! Mine forældres kat mjaver og er helt syg efter rejer når han kan lugte dem, det er da det samme. Så er han også afhængig af rejer som der altså ikke er vanedannende men bare smager godt. Min egen kat gider ikke rejer men er helt vild med tun og gør alt for at prøve at få fat i noget hvis han kan lugte det. Som sagt får min kat wiskas hverdag men er hvertfald ikke afhængig. Han gider jo nemlig ikke rigtis spise det våde mad selvom han fik det hver dag! Så det er altså bare for det smager godt!! Hvis børn finder ud af hvor guffen er gemt prøver de da også at få fat på det, det er da ikke fordi børnene er afhængige, men fordi de synes det smager godt!

• #27   9. jun 2008 Katte er jo vanedyr og kan bedst li faste rutiner så det er jo ikke så mærkeligt hvis de helst vil have det de plejer.

• #28   9. jun 2008 mette, der har været flere skriverier i dagbladene om netop afhængighedsstoffer i whiskas, så den er god nok.....
    om DU tror på det er DIT valg

Kommentér på:
whiskas temptations

Annonce