1.315 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
hvordan reagerer jeres kat på varmen? hvordan reagerer jeres kat på varmen?
Mine katte ligger bare og slapper af, de har slet ikke samme energi som når der er køligere... Men til gengæld så er der ikke så meget ro om natten som der ellers plejer at være.. (dog ikke at der aldrig er legen eller noget om natten, blot mere end normalt)
Er jeres katte også dvaske?
Mille ligger under vores seng og Flicka inde under sofaen, de smider sig slet ikke i solstrålerne som ellers *S*
Det er vel meget naturligt de også er påvirket af varmen, ligesom vi mennesker *SS*
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.547
Hen af aftenen, hvor det så bliver lidt mere køligt, så vågner de alle op og er over-livlige... *G*
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 56 Svar: 391
feb 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 160
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
De ligger gerne ude på badeværelsets-gulvet, da der er klinker, og det åbenbart er ret rart for en lille missemave.
*G* Dufa plejer aldrig at ligge fladt på maven, men i øjeblikket ligger hun flad som en pandekage med alle fire ben ud til siden. *LOOL*
Vi har også meget aktivitet om natten, og i de tidlige morgentimer.
Da jeg kom hjem fra arbejde i dag var hele min seng fuldstændig lodden. *GG* De havde set sit snit til det da det var køligt, og havde tumlet godt og grundigt rundt. (så røg der også noget pels af i farten. ;0))
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 108
Karen er så snu, at han jagter fuglene i genboens have, og lusker så over vejen med byttet i flaben, og spiser dem inde på sin egen matrikel :o) Så ligger han og hygger sig i græsset med sine solsorter ;o)
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 172
hvordan reagerer jeres kat på varmen?