{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

Hjemme fra ferie og missen er ellevild {{forumTopicSubject}}

Jaja, missen som jo ellers er noget fin og forsigtig (tidligere vild - hun kom til os som meget lille, tynd killing) holdt sig godt nok ikke tilbage da vi kom hjem fra to ugers ferie her i nat smiley Spinde spinde og hun mijavede højlydt og rendte os lige i hælende, hvis vi skænkede noget andet end hende en lille tanke... Og så rendte hun ellers rundt og mijavede 'kæl mig, tak!'. Skøre dyr - hun har åbentbart savnet os :o) Har aldrig set hende opføre sig sådan... Det var ligesom en stor krammer fra en, man ikke har set længe - totalt hygsomt.
Men vi har nu også savnet hende og virkeligt håbet at hun ikke havde lagt os på is, som naboens hankat gjorde med naboerne sidste år, da vi havde passet den efter 3 uger.. Nu ligger hun, som en gudestatue i min seng og sover :0)

Hvordan reagerer jeres katte, når i er hjemmefra?

//Natasja og Mis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme fra ferie og missen er ellevild
  • #1   19. jul 2009 Jeg har ikke selv kat mere, men jeg passede mine forældres kat ( min tidligere) og da hun blev hentet ville hun ikke kendes ved dem, hun var ikke meget for at de var kommet - og der gik nogle dage fra hun kom hjem til dem til de kunne bruges igen.
    - så kunne de lære det.

    Tror kun det var en uges tid vi passede hende.


  • #2   19. jul 2009 Jeg har også lige været på ferie i 8 dage, hvor en veninde og hendes datter flyttede ind i huset til misserne og vores hund. Qiana som er den jeg har haft i længst tid, er ikke mange meter fra mig efter jeg er kommet hjem, men hun har altid været mors lille missepige.

  • #3   19. jul 2009 Stort set på samme måde som din mis reagerede på jeres hjemkomst (:
    Jeg syntes at det er vildt dejligt at blive modtaget på den måde. Vores katte viser at de er glade for at vi er hjemme igen, selv efter en skoledag smiley


  • #4   19. jul 2009 vi kom hjem igår efter at have været væk en uge. Whiskey stod der med det samme og ville krammes og putte sin næse op i min(hvilket han også gør om natten, når man sover, så kommer der lige en våd snude) og sov under min dyne hele natten Garfield som altid er en kæmpe krammebamse kom efter en time og har han været i nærheden af os lige siden.
    Gucci kom først hjem idag, hvilket slet ikke ligner hende, så jeg var meget nervøs for hende. Tilgengæld snakker hun mere end hun plejer og hun er enormt kontaktsøgende.

    Så jeg kan godt mærke at de også har savnet os og det er bare enormt dejligt


  • #5   20. jul 2009 Det er bare så hyggeligt, når de virkelig viser at de har savnet én smiley men omvendt er det lidt spøjst at de kan stikke snuden i vejret ''HM, duer ikke!" xD

Kommentér på:
Hjemme fra ferie og missen er ellevild

Annonce