{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

hjemme fra ferie, glade misser! {{forumTopicSubject}}

Er lige kommet hjemfra prag og nej hvor har jeg savnet de små!
de har været alene hjemme med deres far og er blevet forkælet, der er godbidder i hele hytten nu *G* tørrede sardiner er altså klamme på gulvtæppet, altså MÆND!!

men nu er deres mor hjemme og der kredser om mig og kans let ikke få nok. de skal bare røre ved mig hele tiden, har stået på en snart to timer, så de må have savnet deres mor.

hvor er det dejligt at blive sat pris på i den grad! de dejlige små!!

andre hvis katte er gået i selvsving over at få dem hjem igen? *G*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjemme fra ferie, glade misser!
  • #1   20. aug 2008 Ja mon ikke, jeg er ikke væk flere dage, men min killing er vågen hele natten fordi hun ved jeg ofte kommer hjem fra fra arbejde. Så skal der ellers bare nusses.
    den ene nat kom jeg slet ikke hjem der var min kæreste vågen og sagde at killingen gik rundt og ledte efter mig i hele huset.
    Det er super sødt.


  • #2   20. aug 2008 hejsa

    ja vores katte gik osse i selvsving da vi vendte hjem fra ferie, vi var osse i prag.
    dog varede deres selvsving ikke ret længe, kun indtil de havde fået de lækre godbidder vi havde med hjem til dem.
    dog er trixie stadig utrolig meget mere kælen end normalt og følger os hele vejen rundt i huset og skriger når vi går.
    daffy er ret ligeglad med os, bare han får mad og søvn og en nussetur nu og da


  • #3   20. aug 2008 hehe johnny..jeg fornemmer efterhånden at daffy er sin helt egen herre hva? i er søde når i har mad, og det passer ham *G* hvor skægt!

    Tina..
    ja det er sødt når de leder, og dejligt atman ved de mangler en, og ikke bare tolererer at man er der smiley


Kommentér på:
hjemme fra ferie, glade misser!

Annonce