{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Bortløben kat :( {{forumTopicSubject}}

Min mors kat, Futte, var til dyrlægen igår. På en eller anden måde fik hun vredet transportkassen og og hun stak af. Lige ved siden af Frederikssundsvej.

Jeg føler mig så skyldig. Havde simpelthen presset på for at de katte skulle til dyrlægen i over 2 mdr. og da vi så endelig tager afsted sker det her. Min mor gik og holdt transportkassen (Olivers transportkasse) og så var hun pludselig væk. Hun løb heldigvis væk fra Frederikssundsvej, og ned mod kolonihaverne.

Så hvis der er nogen der bor eller er i området omkring Husum Dyreklinik (Ærtebjergvej, Hustoftevej, Toftagervej og kolonihaverne) som ser en gråstribet hunmis, så tøv endelig ikke med at kontakte mig. Der hænger efterlysninger i området hvor vores telefon numre står på. I kan også søge venskab herinde... så skrver jeg mit mobil nummer til jer over BC. Hvis I finder hende og der er noget galt med hende, kan I indlevere hende hos Husum Dyreklinik. De er opmærksomme på at hun er væk.

Hun ligner denne kat (Monica O's Lulu): http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3336

Tak på forhånd.

Hilsen Jeanne Meyer og Cemile.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bortløben kat :(
Kommentér på:
Bortløben kat :(

Annonce