{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.182 visninger | Oprettet:

køb af huskat fra kattensværn {{forumTopicSubject}}

Hejza. Jeg har købt en hellig birma som jeg får her om en månedes tid. Jeg har så besluttet mig for også at købe en huskat som skal holde den med selskab når jeg ikke er hjemme. Men da jeg for 2 uger siden mistede en huskat fra kattensværn pga fip er jeg blevet lidt usikker på om det er en god ide. Hvis jeg får en kat fra kattensværn så er jeg vel 100% sikker på at den har coronavirus pga af den store katteflok som den kommer fra. Jeg vil nødig smitte min hellige birma og jeg ikke igennem sådan et fip forløb igen. Så er mit spørgsmål er det sikkert at købe en huskat fra et internat eller findes der bedre løsninger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af huskat fra kattensværn
  • #1   10. jul 2006 jeg har ingen problemer med min- har birma+internatkat:-)) Men er os lidt usikker på hvad du mener. Troede de blev testet for alle sygdomme..
    Tillykke med birmaen ellers


  • #2   10. jul 2006 Har købt to katte der og de er sunde og raske smiley

  • #3   10. jul 2006 Lidt facts:

    FIP smitter ikke.
    Coronavirus smitter, men bliver ikke nødvendigvis til FIP.
    Der kan ikke vaccineres mod coronavirus - eller FIP for den sags skyld.

    Så hvad FIP angår, er der lige så stor/lille risiko for at din nye racekat kan blive syg, som risikoen er der for en ny internatkat.

    Hvis jeg var dig, ville jeg finde mig en sød internatmis fra et godt internat og gøre en god gerning. Man får så mangefold igen hvad man giver for sådan en misling.


  • #4   7. aug 2006 Min kat luna kommer fra kattensværn, hun havde godt nok ringorm, men ellers har hun ikke fejlet andet. idag er hun 4 år, og lever sit liv i fuldedrag med at irritere min anden kat frederik...
    Du kan roligt købe en fra Kattensværn... smiley

    Håber du finder en god kammerat til din birma, for jeg fandt min bedste ven smiley

    Knuss og kram Simone, Luna og frederik


Kommentér på:
køb af huskat fra kattensværn

Annonce