{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Hankat strinter {{forumTopicSubject}}

Min 11-årige Burmilla har desværre fået for vane at strinte ud over den høje kant på kattetoilettet (faktisk op igennem låget) og ud på gulvet. Se vedhæftede billede!

Min dyrlæge har anbefalet af spray toilettet med Feliway, men det har desværre ikke hjulpet :(.

Er der andet jeg kan gøre for at slippe for det svineri?

Håbede egentlig at han ville blive "udetisser", nu hvor vi er flyttet på landet. Men nej, han går bare en lille runde omkring huset, og så går han ind og strinter i kattebakken ....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hankat strinter
  • #1   30. sep 2015 der er bare nogle katte som er "kant-pisser"
    har selv to, så jeg har kun lukket bakker. og de bliver alle vasket hver dag.

    den bakke jeg er mest glad for er denne
    http://www.jekas.dk/16825-1/?p=49317/
    fordi der er ikke nogle huller nogen steder. og den er godt lukket sammen

    men ellers prøv at find en uden huller
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/kattetoilet_hus


  • #2   30. sep 2015 Det er ikke fordi jeg mangler kattebakker. Har givet over 800,- for denne og håbede på at der var andre løsninger end at skifte kattetoilettet .... smiley

    Nogen som har gode erfaringer med Feliway spray?


  • #3   30. sep 2015 Bare en tanke, men kan det være noget med gigt i benene, så han ikke går nok ned i knæ, når han tisser?

  • #5   30. sep 2015 hvis det er noget han først er begyndt på, så kunne det godt tyde på at han har ondt (kan være gigt - alderen passer)
    men har han gjort det hele tiden, ja så er det ikke bare noget man laver om.
    min micky har gjort det altid - han blev indleveret på kv som 12 uger killinge, blev neu lige efter. I dag er han 11 år og er faktisk først nu begyndt at sætte sig ned når han skal tisse. Men ikke altid.
    så jeg har haft dette dumme problem i 7 år, og kendte ham 2 år på kv, og han var den enste kat som ikke måtte sættes i bur - han havde sin egen volure. for der var ikke plads til en lukket bakke i et bur


  • #6   1. okt 2015 Hej allesammen!

    Jeg tror ikke han har gigt, for han render op og ned af trapperne uden problemer. Han har tidligere haft lidt tendens til at strinte, når han kom et nyt sted hen, men det har som regel kun været en enkelt gang. Han har også gjort det nogle gange ved vores altandør i den lejlighed vi boede I før, og det er også sket engang imellem, at han ikke kunne ramme kattebakken.

    Det skal siges, at han er blevet sent kastreret. Han var nemlig ikke kastreret, da jeg adopterede ham som 1½-årig.

    Kh Lise



Kommentér på:
Hankat strinter

Annonce