{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.193 visninger | Oprettet:

Fremmede hankat strinter {{forumTopicSubject}}

Jeg bor i et lille rækkehus sammen med min kat hubert. Han er kastreret og jeg har ingen problemer med ham overhovedet.. Jeg har et lille vindue stående næsten hele tiden hvor han kan komme ud og ind når han vil.. Problemet er så at jeg nogle gange - om natten mens jeg sover eller om dagen når jeg er på arbejde eller skole, så kommer der en anden hankat på besøg - han spiser alt huberts mad (ved jeg fordi de dage vinduer har været åbent har skålen altid været HELT tom og de dage hubert har været inde med lukket vindue er der altid noget tilbage som han ikke gider spise) plus den her hankat synes at mit spisebord og huberts hjørne med ting er et sted hvor han skal strinte HELE TIDEN!!! Jeg har på halvanden uge tømt en hel flaske rodalon for at få stanken væk.. Hvad skal jeg gøre? Jeg har snakket med en af de andre batteejereder bor her og hendes kat er kastreret og han strinter ikke normalt.. Nogle råd? Og er der andre måder at få lugten væk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremmede hankat strinter
  • #4   14. aug 2012 Da det er en ungdomsbolig med glasdør tror jeg desværre ikke at en kattelem kan lade sig gøre.. Jeg ved godt at rodalon er giftigt så jeg vasker altid godt efter med vand.. Det lugter ikke sådan VILDT fælt, men lugte det, det kan man,. Jeg må bare lukke vinduet og så bare selv lukke hubert ind og ud.. Det er bare irriterende at vinduet ikke kan stå åbent om natten - der bliver meget varmt og det er nærmest ulideligt at sove med lukket vindue.. Det er bare vildt frustrerende at der kommer en ind og pisser jeg vasker gulv og bord nærmest hver dag..

Kommentér på:
Fremmede hankat strinter

Annonce