824 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Snart ringer Dyrlægen! Snart ringer Dyrlægen!

En af dagene hører jeg fra dyrlægen. Jeg venter blodprøvesvar på, hvorfor Berte har kløe og om der kan laves en vacc. Så kan jeg "nøjes" med at skulle stikke hende, i stedet for nu, hvor min nabo kommer og giver hende Prednisolon hver dag.

Hvis det bliver piller hun skal have hver dag, resten af hendes liv, er hendes dage desværre talte. smiley

Jeg håber men frygter at det bliver det sidste. Muligheden for allergi overfor foder ligger stadig og ulmer. Så hvis ikke blodprøven viser noget ang hendes kløe, så kan jeg giver foderet skylden.

De 3 uger hun bar uden Prednisolon, var ikke gode. I sær den sidste. Der slikkede, gnaskede og kløede hun meget.

Hun er en sær plante og endelig ikke så elskelig men hun er skøn på sin måde og jeg har brug for at hun er her.

Kryds gerne fingrer for os smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snart ringer Dyrlægen!
  • #1   7. okt 2015 vi krydser fingre og poter herhjemme smiley

• #2   7. okt 2015 Jeg håber du får et svar der kan føre til behandling, men jeg giver dig ret, at piller hverdag ikke er løsningen til en kat, hvor man skal være 2 om det og endda være afhængig af nabo hjælp.
    I den situation ville jeg også sige stop!
    Men du har virkelig prøvet og kæmpet for, at give din kat et godt liv, så du kan roligt have god samvittighed smiley

• #4   8. okt 2015 Tak Nille og Jette, for de søde ord. Jeg føler dog alligevel at jeg har svigtet, ved ikke at tænke over om jeg kunne klare diverse situationer med hende.

Hun er blevet ret fintfølende efterhånden. Det viste hun ved at komme ind til en nat jeg havde det skidt og kom helt ved hovedet for at se til mig. Så lagde hun sig op af min side, så jeg kunne ae hende. Siden har jeg forsøgt at skabe mig hver aften, når jeg går i seng smiley Den er dog ikke gået hver gang.

Jeg ringede selv i dag men der var ikke kommet svar. Jeg prøver igen fredag smiley

Henrik. Tak fordi du vil dele dit bud på et bedre helbred, for både mennesker og dyr men jeg forbeholder mig skeptisk overfor noget, som er for godt til at være sandt men jeg læser artiklen alligevel smiley

Kommentér på:
Snart ringer Dyrlægen!

Annonce