{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
223 visninger | Oprettet:

Er Røskva i løbetid? {{forumTopicSubject}}

Ja spørgsmålet siger jo nok sig selv, men er Røskva i løbetid? Hun miaver og er ekstremt kælen... Opdrætteren siger at hendes (og brite piger generelt) burde være ved ca. et år, men Røskva er altså kun 7 mdr... Kan killingerne have trigget noget modergen i hende?

Og kan vi overhovedet tillade os at hun i så fald skal være på p-piller til hun bliver 2 år, hvor hun skal parres?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er Røskva i løbetid?
  • #1   20. jul 2006 Tjaa, det er ihvertfald hvad opdrætteren råder mig til og jeg stoler på hende smiley Hun har opdrættet Briter i 25 år, så hun må vide det smiley Briter vokser jo meget langsomt.. Røskva er intet andet end en stor killing nu....

• #2   20. jul 2006 Men det er også senest 2 år... Nok 1½ år eller lidt over.. ikke yngre ihvertfald smiley

Som hun siger: "De skal ikke være så stive i skellettet at de ikke kan føde, men heller ikke så unge at deres kroppe ikke er parate" smiley

• #4   21. jul 2006 Det kunne godt lyde sådan.. Men Mea opfører sig nu også nogen gange præcis som du beskriver, og hun er jo steriliseret, så ingen chance der.. men prøv med det med at klø hende over haleroden, og hun skal lægge halen synligt til siden og ikke bare skyde røven i vejret, de fleste katte skyder røven i vejret når man bare nusser dem der..
    Et andet trick er at nusse dem bagfra på maven der, står hun og ælter med poterne er hun også i løb :o)

• #5   21. jul 2006 Og derudover er jeg helt enig med din opdrætter i at vente til hun er 1½-2 år, sådan er det også med mco'er.. May er lige knap et år, men slet ikke klar, så vi venter til foråret :o)

Kommentér på:
Er Røskva i løbetid?

Annonce