1.487 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Katte og juletræer Katte og juletræer
Hvordan kan man bedst muligt kombinere killinger og et juletræ?
Alle gode fif søges. Har 2 meget nysgerrige killinger og meget lidt plads, så de kan ikke lukkes ude fra stuen for længe af gangen?
0 synes godt om
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 2 Emner: 118 Svar: 7.387
aug 2012
Følger: 32 Følgere: 37 Katte: 6 Emner: 13 Svar: 360
udenfor er der gavmildt strøet julestemning....som regel....
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.014
ja der ryder en nisse på gulvet en gang imellem, men de fleste ting er købt til kattehjem
juletræet kommer ind dagen før jeg pynter det. for så er det mest spændende gået over. pynten er kattevenligt - og især det nederste pynt er rigtig kattevenlig (papirkugler plastikting mm).
jeg har dog oplevet at træet bliver væltet mere end en gang. MEN det er vigtigt at invistere i en super god fod - den bedste for mig har været den at brugsen sælger til ca 200 kr. her kræver det lidt mere før end det faktisk vælter.
men efter at jeg er begyndt at tage det ind dagen før, ja så er lidt af det sjove gået lidt af. ja de stjæler en kugle en gang imellem
de tager dog nogle gange en tur i træet, når det lige er kommet ind - men igen her er foden vigtig
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
Men når vi har haft killinger og juletræ på samme tid, bliver juletræet altid sat fast i loftet, og så sørger vi for, at pynten er "kattevenlig"; dvs. at der ikke er glas mv., som kan gå i stykker, hvis træet bliver væltet, eller kattene klatrer op i det. Desuden er en god, solid juletræsfod guld værd.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.289
Jeg gider simpelthen ikke at pynte juletræ hver dag
Katte og juletræer