Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og juletræer
  • #4   20. nov 2015 Her har vi et kunstigt juletræ, kun ting på de ikke kan æde, og en solid plade hvor træet er sat fast, så det ikke kan vælte, og kunstige lys på.

• #5   20. nov 2015 her har vi ikke haft juletræ i mange år for der er 6hunde og tre katte det ville gå HELT galt hvis vi vovede det.....men her er alligevel pyntet pænt op med adventskrans kugler og klokker i perleflet og kalenderlys....det er kun tændt under fuldt opsyn.
    udenfor er der gavmildt strøet julestemning....som regel....

profilbillede
  • #6   20. nov 2015 jeg har da 13 katte, og alt julepynt og et kæmpe juletræ smiley

ja der ryder en nisse på gulvet en gang imellem, men de fleste ting er købt til kattehjem

juletræet kommer ind dagen før jeg pynter det. for så er det mest spændende gået over. pynten er kattevenligt - og især det nederste pynt er rigtig kattevenlig (papirkugler plastikting mm).
    jeg har dog oplevet at træet bliver væltet mere end en gang. MEN det er vigtigt at invistere i en super god fod - den bedste for mig har været den at brugsen sælger til ca 200 kr. her kræver det lidt mere før end det faktisk vælter.
    men efter at jeg er begyndt at tage det ind dagen før, ja så er lidt af det sjove gået lidt af. ja de stjæler en kugle en gang imellem
    de tager dog nogle gange en tur i træet, når det lige er kommet ind - men igen her er foden vigtig

• #7   22. nov 2015 Når der er killinger i huset, kan vi godt finde på helt at droppe juletræet, hvis vi ikke selv skal holde juleaften herhjemme. Sådan bliver det sandsynligvis også i år. smiley

Men når vi har haft killinger og juletræ på samme tid, bliver juletræet altid sat fast i loftet, og så sørger vi for, at pynten er "kattevenlig"; dvs. at der ikke er glas mv., som kan gå i stykker, hvis træet bliver væltet, eller kattene klatrer op i det. Desuden er en god, solid juletræsfod guld værd. smiley

• #8   22. nov 2015 Det har jeg opgivet.
    Jeg gider simpelthen ikke at pynte juletræ hver dag smiley

Kommentér på:
Katte og juletræer

Annonce