{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Virkelig gode råd søges - En kat mere eller ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har eller det vil sige havde 2 dejlige katte, men nu står jeg i den situation at min skønne hunkat (steriliseret og øremærket) på 3 er "løbet" hjemmefra ( det vælger jeg at tro vil helst ikke tro hun er død) nu er mit problem så at jeg har min "han"kat tilbage...
Han klager(miaver) som en gal hele tiden går ikke ud og spiser ikke som da Baby var her og er meget kontaktsyg han savner hende virkelig.. de har altid været sammen de 2..
Nu står jeg i den situation at jeg ikke ved hvad der er bedst.
Er det at anskaffe sig en kat mere da han jo er vant til at de er 2 eller skal jeg lade være i håb om hun kommer igen og hvis jeg anskaffer mig en mere skal den være voksen eller killing??
Håber der er en der kan gi mig et råd som evt har stået i ligende situation

// Anne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig gode råd søges - En kat mere eller ?
  • #1   26. jul 2006 Hejsa!

    Jeg har 2 katte nu...jeg fik en voksen hun kat mere, og det er først nu (ca. 1 år efter) at de har det helt fint med hinanden....så det tog LANG tid:). Ville nok også synes en killing var bedste men synes også det kommer an på hvor lang tid din kat har været væk!


  • #2   26. jul 2006 Jeg ville vælge og få en kat mere.. Men husk på den anden kunne komme tilbage igen.. Det er lidt syndt for den, når den har været vand til og være sammen med en anden mis, også den lige pludselig ikke har noget kammarat mere.. Jo jeg ville anskaffe mig en mis mere.

  • #3   26. jul 2006 Tusind tak for jeres råd.... baby har ikke været væk i mere end 1 mdr, selv synes jeg jo det er laaang tid... smiley

    Det skal lige siges at Bosco er født med en mindre hjernefejl som vi opdagede i samråd med dyrlægen for 1 år siden, han er meget barnlig og hans hjerne svare til en ungkat på et halvt år men ellers er han normal.. det er tydeligt at se at han virkelig savner Baby... Men det er jo svært at bedømme dyr da de jo ikke kan tale som os så jeg ved ikke hvad der er bedst for ham...
    men vi håber alle sammen baby finder sin vej hjem men håbet bliver mindre og mindre for hver dag... især fordi vi bor lige ved siden af Høje tåstrup station hor der køre mange toge..

    // Anne


Kommentér på:
Virkelig gode råd søges - En kat mere eller ?

Annonce