{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

simba er kommet til skade {{forumTopicSubject}}

Snøft.... Jeg sidder her og er helt nervøs for Simba. Han overnatter lige nu hos dyrlæge.

I dag da vi kom hjem opdagede min datter, at Simba gik lidt underligt da han kom ind. Hun løftede ham op og det næste jeg hører er et skrig.
" Hjælp mor, Simba er kommet til skade. Han er helt rød på benet".
Jeg smider alt hvad jeg har i hænderne og løber ind til hende. Hun er helt opløst i gråd.
Simba her i mens gemt sig under hendes seng og vil ikke komme ud.
Kl. er 16.57 og jeg ved at vores dyrlæge lukker kl. 17.00. Jeg ringer bare derned med det samme og spørger om de kan nå at kigge på Simba.
Hurtigt får vi fat i ham og får puttet ham i en kasse, mens han hyler helt vildt.

kl. 17.05 er vi hos dyrlægen der kigger på ham og jeg får et chok, da jeg ser hans ben.
Han mangler et stort (større end en femmer)stykker hud på bagbenet. Man kan se hele knoglen. Puha hvor er det væmmeligt.
Dyrlægen giver ham noget beroligende og smertestillende, så han kan sove godt i nat.
I morgen kigger de på ham.
Stakkels lille mis.
Jeg håber bare han får det godt igen.
Jeg har helt ondt i maven.

Dyrlægen kunne ikke sige hvad der var sket, men det lignede ikke et bid, men nu kigger de mere på det i morgen.

Det er så væmmeligt, når ens dyr kommer til skade...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  simba er kommet til skade
  • #1   31. jul 2006 Puha, det må ikke have været sjovt smiley
    Det var godt han nåede til dyrlægen, og håber da at alt går godt igen, når de først har kigget på ham...


  • #2   31. jul 2006 Har lige været inde og trøste datteren. Hun er helt opløst af gråd og har svært ved at sove. Hun tænker så meget på Simba.
    Rabi har lige været en runde rundt om huset for at lede efter sin bror. De plejer at spise sammen her inden vi går i seng.
    Og mange tak for hilsnerne.

    Jeg er så glad for at vores dyrlæger er så søde. Sidste gang var det kaninen vi kom med 5 min. over lukketid. Den ene havde bidt den anden rigtigt grimt.


  • #3   31. jul 2006 Der er ingen tvivl om at en rar dyrlæge betyder meget...

    Og mht. din datte, så håber jeg at du får forklaret hende omstændighederne, det er virkelig synd at det var hende der skulle finde ham....

    Jeg krydser fingre for at i for sovet inat og i kan vågne op til en god dag i morgen, trods omstændighederne selvf. Jeg håber virkelig at dyrlægen kan gør noget for kære Simba... Jeg krydser fingre, og skænker jer en tanke....

    -Skriv i morgen, når i finder ud af noget....

    MVH Bettina


  • #4   31. jul 2006 Jeg skal nok skrive i morgen.
    Nu vil jeg gå ind og prøve at få sovet.

    Sov godt


  • #5   31. jul 2006 Bare rolig han skal nok blive frisk igen, jeg har prøvet det samme med vores gamle hankat hos min mor.. Han kom også hjem med sådan et ben da han var ca 3 år gammel, man kunne se knoglen og det hele, men han kom sig fint og er i dag snart 15 år gammel.

  • #6   31. jul 2006 Håber ikke det er gået så galt med ham,uha ...det er aldrig rart når de kære katte kommer galt afsted.Føler med dig og ønsker god bedring til Simba ;=)

Kommentér på:
simba er kommet til skade

Annonce