{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

er jeg en "ond" katteejere {{forumTopicSubject}}

hejsa alle kattemennesker :O)

til som skal kæresten og jeg 14 dage syd på, derfor skal simba jo passes, han skal passes hos vores nabo, som også er kærestens farmor, så han kender hendes lejlighed, er tit med inde på besøg osv, når vi har mange gæster "overnatter" han hos hende, så han ikke bliver helt rundttosset af alle de mennesker!
når det jeg egentlig vil spørge om det er, hun har snakket med sin søster som siger at han skal passes inde i vores lejlighed, så han er i vante omgivelser.

simbakan godt være alene, engang har ahn været alene i 12 timer, men pga vores studie arbejde osv, er han sjældent alene mere ind 6 timer i døgnet.

men farmorens søster siger han kan dø af at blive passet et andet sted, jeg kom sådan til at grine af det, men er alligevel kommet til at tænke over det.

men synes i ikke det er bedst simba er inde hos farmoren, for hun er hjemme næsten hele dagen de fleste dage medmindre hun skal nogte, hun elsker simba(hendes første oldebarn som hun siger hehe) han elsker at være inde hos hende for der må man alt hehe. hun forkæler ham leger med ham, giver ham helt vild meget opmærksomhed(jeg har til tider lyst til at sige han er ikke et menneske hehe) men jeg ved han ville få det godt derinde

ville i ikke mene det ville være smadder synd for ham, hvis hun kun kom ind og gav ham mad 2 gange om dagen i 14 dage så han bare skule være helt alene hjemme, mens vi er på ferie!

for vi har også snakket kattepension, men farmor VIL så gerne passe ham :O)

så skal hun ikke have lov til det og jeg ved hun vil passer RIGTIG GODT på min simba, inde i hendes lejlighed!

ellers god weekend og miiiijaaaav

mvh jannie og simba


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg en "ond" katteejere
  • #1   8. feb 2008 hvis den er vant til og være på besøg derinde kan den sagtens passes derinde..

  • #2   8. feb 2008 altså mine bliver passet i pension og det er de altså ikke døde af

  • #3   8. feb 2008 ja ik??? og er det ikke bedre han har selskab inde hos hende, inde at ligge herinde alene?? det tænker jeg da!

  • #4   8. feb 2008 hvis jeg skal nogen steder i længere tid kommer mine katte da altid hjem til far og blir passet der, og de har aldrig taget skade af det. min lille misling er blevet passet der siden han var helt lille killing, og han kommer altså ud og render frint når han er der os selv om det måske er uger eller måneder siden han har været der sidst, og han kommer altid tilbage igen efter et par timer.

  • #5   8. feb 2008 hehe nej det er nemlig det, har aldrig hørt om katte der er døde fordi de blev passet et andet sted!

    for netop hvad gør man så på en kattepension hehe!

    super, tror måske bare lige jeg ville sikre mig jeg gør det rigtige for min lille skatte simba :O)

    han er min 6 katte og har aldrig oplevet nogen af de andre er døde af at blive passet hehe


  • #6   8. feb 2008 Mine katte er da osse blevet passet hos min datter, endda osse med medbragte killinger... og de har ikke taget det mindste skade... jeg har endda engang fået et par stykker mere med hjem, fordi Amalie lige skulle føde mens hun var på et par dages ferie :o)

  • #7   8. feb 2008 den dør ikke af det ggg passer en kat fortiden og den er ikke død endnu.....g.g.

  • #8   8. feb 2008 Jeg mener det normalt er bedst for katten at blive passet i sit eget hjem, men hvis Simba er vant til at være hos din farmor, så er det da helt oplagt at sende ham på ferie hos hende.
    Hvor er I heldige at have sådan en katteglad farmor som nabo.


  • #9   8. feb 2008 dejligt at høre jeg ikke er galt på den :O)

    ja det er rigtig dejligt med hende til kattepasser også fordi det er 16 dage hun skal passe ham for vi flyver meget tidligt og lander meget sent når vi kommer hjem!

    16 dage er også længe om at be et andet menenske passe ens kat, men hun glæder sig heeeelt vildt, hun snakker om hver gang vi er derinde og vi skal først rejse d 08-08-08


  • #10   8. feb 2008 Picco og Ticco er altid blevet passet hos mine forældre når vi sku noget og der har aldrig været problemer, lige så snart de kommer ind i deres hjem ter de sig som de gør der hjemme, det samme når vi henter dem hjem igen, de reagere faktisk ikke på at blive flytte på den måde, så jeg kan stærkt anbefale det!!!!

  • #11   8. feb 2008 jeg har heller aldrig oplevet at katte bliver "tooset" af at blive passet ude!

    rigtig god fredag til jer og tak fordi i gad skrive :O)


  • #12   8. feb 2008 Jeg synes det lyder som en god ide med farmor har ham hos sig. Førhen havde jeg mine forældres katte her når de var på ferie og begge katte lever i bedste velgående.

    Tror da Simba vil nyde at blive forkælet i 14 dage.

    God ferie


  • #13   8. feb 2008 tak :O)

    super det er nu dejligt at blive bekraftet i det var okay jeg kom til at grine da hun sagde det hehe :O)

    sov godt alle sammen

    knus


  • #15   9. feb 2008 selvfølgelig skal den ind til farmor på luksusophold. den kender jo både farmor og hendes omgivelser, så ingen problem der. hvor er i dog heldige at have sådan en farmor.

Kommentér på:
er jeg en "ond" katteejere

Annonce