{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

utilfreds over dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Som nogle af jer tidligere har læst blev vores kat lotus aflivet pga. han næsten var blind og var godt på vej til helt at blive det.

Jeg har ikke valgt at oplyse navne på dyrlægerne så vælger at kalde dem 1 og 2.

Lotus blev tjekket og aflivet ved dyrlæge 2 pga. utilfredshed og prisen på dyrlæge 1 som vi brugte før i tiden.

Ca. 1 månede for han blev aflivet fik han et "sundheds tjek" ved dyrlæge 1 der mente han var sund og rask. Dette var tjek nummer 2 vi fik ved denne dyrlæge uden overhovedet at have bedt om det.
Dyrlæge 1 gav os tilbud på til en samlet pakke med vancine+ormekur+kasteres for ca. 1000 kr. Efter at have regnet på det løb prisen op i 2000 kr!!!

Hvad har jeg af klage muligheder over dyrlægen som jeg føler mig dybt uretfærdig behandlet af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utilfreds over dyrlæge
  • #2   13. aug 2006 Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med denne sætning:

    "Dette var tjek nummer 2 vi fik ved denne dyrlæge uden overhovedet at have bedt om det."

    Hvordan kan dyrlægen lave et sundhedstjek uden jeres samtykke?


  • #3   13. aug 2006 - ˜”°*º• Britta •º*°”˜ -
    Ja den aftale pris var omkring 1000 kr men da alle regninger kom lage jeg det hele sammen og det gav omkring 2000 kr.


  • #4   13. aug 2006 Kort og godt. De undersøgte katten i 5 min og da regningen kom stod der sundhedstjek og prisen på dette var omkring 500 kr..


  • #5   13. aug 2006 Hvis jeg forstår dig rigtigt har du fået to sundhedstjek udover kastration, vaccination og ormekur - og betalt ialt 2000,- kr. ?

    Jeg kan ikke rigtigt forstå hvorfor de andre dyrlægebesøg skulle være gratis. Jeg har også fået undersøgt katte, der ikke fejlede det mindste - bare for at være på den sikre side. Selvfølgelig skal man også betale for det smiley Jeg gav 430 sidst jeg fik lavet et "unødvendigt" sundhedstjek.

    Det er selvfølgelig ærgeligt, at du har misforstået dyrlægen, men prisen lyder ikke urimelig i mine ører (hvis jeg har forstået det rigtigt altså?)


  • #6   13. aug 2006 Problemet er at jeg aldrig har bedt om at få det tjek og fik lavet nummer 2 tjek ca. 1 månede efter det første.

    Men det værste er jo at ved disse 2 tjek opdaget de ikke at han havede synsforstyrelser der ifg. dyrlæge nummer 2 burde kunne ses på det tidspunkt.

    Dvs. vi har betalt for 2 sundhedstjek vi aldrig har bedt om og 1 månede efter tjek nummer 2 måtte katten aflives pga. han næsten var blevet blind og ændret temprament.


  • #7   13. aug 2006 Jeg kan godt se at det er et problem, hvis dyrlægen burde have opdaget et øjenproblem. Det kan du klage over.

    Men igen så forstår jeg ikke hvordan katten er blevet undersøgt imod din vilje? Under hvilke omstændigheder er det foregået?


Kommentér på:
utilfreds over dyrlæge

Annonce