1.089 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hellig birma med Exotic shorthair Hellig birma med Exotic shorthair

Hej. Vi har en skøn kasseret hankat på 7 måneder. Han er indekat og viser ingen tegn på, at han mangler selskab. Men har nu et stykke tid set så mange opslag om, hvor meget glæde to katte har af hinanden. Derfor har vi overvejet at få en kat mere, og er blevet lidt lun på en exotic shorthair på 8 måneder. smiley Er der nogen der har erfaringer med Helle birma og exotic sammen? Jeg kan læse, at exoticen helst ikke vil være foruden sine ejere, men gælder det også, hvis der er en anden kat? Og hvor aktive er de? Og aller vigtigst, tror i, at de vil have glæde af hinanden? smiley
Håber at høre fra jer.
Mvh. Mette

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hellig birma med Exotic shorthair
  • #2   27. feb 2016 Okay smiley Nej, jeg mener godt nok exotic shorthair, men de bliver hvis bare kaldt exotic. Det er en korthåret perser. smiley

• #3   27. feb 2016 Den bliver bare kaldt exotik , det er en korthåret perser.
    Jeg ved ikke helt hvordan det ville gå?
    Min erfaring med birma er, at de er mere temperamentsfulde end både kurilian bobtail og Main Coon og jeg tror absolut også de har mere temperament og energi end en Perser, så det ville være 2 meget forskellige katte.
    Min bimse på 4 kg styre altså huset ret godt selvom hans med kat vejer næsten 7 kg.
    Og min gamle bimse på 5 kg havde bukserne på, selvom han boede med 10-11 kg MCO, de bimse kan faktisk være ret stride, hvis de får mulig for det smiley

• #6   27. feb 2016 Mange tak for svar. smiley
    Felis: dejligt at høre. Tror mest det er fordi vi har dårlig samvittighed over at tage afsted på arbejde osv fra vores dreng, og derfor troede vi kunne hjælpe ham ved at få en kat mere. Og så har vi hørt, at de kunne aktivere hinanden når vi ikke var hjemme. smiley Men hvis det ikke er nødvendigt med en kat mere, og han ikke luder overlast, så vil vi da bare helst have ham vi har - vi købte jo kun én af en grund. smiley :)

Kommentér på:
Hellig birma med Exotic shorthair

Annonce