{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.793 visninger | Oprettet:

Rigtig godt Kattegrus. {{forumTopicSubject}}

Lugten af gammel kattegrus!!! Puha en stank. Man undkylder over for alle der kommer ind af døren og siger puha katten har hvis lige været på toilet for at få folk til acceptere den illegalende lugt fra kattebakken. Det var sådan jeg havde oh lige gyldigt hvad jeg prøvede stank det dagen efter.

Olivers kattegrus. Det er bare så godt, det klumper urinen fast så det ikke falder fra hinanden når du fjerner det og den lugter ikke. Det kan bruges i rulle-kattebakken uden at det går i stykker og prisen er det samme som ved dyrehandleren.

Jeg har ikke fortrudt mit køb af Olivers kattegrus det er bare fantastisk og jeg er ikke længere flov over at invitere folk over.

Idag dag jeg gjorde den ren sad jeg og sang i stedet for at skulle holde vejret. Prøv det en gang og du bruger aldrig andet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rigtig godt Kattegrus.
  • #1   24. aug 2006 Hej med jer..

    Jeg bruger kattegrus der er klumpende, fra Fakta.. Det er det bedste jeg har prøvet. Jeg har prøvet alverdens efterhånden, med jeg går tilbage og tilbage til Faktas det bedste. smiley De har 2 slags, og den jeg bruger er den dyre af dem. Den er GOD!!


  • #2   24. aug 2006 jeg bruger everclean.. og jeg kunne aldrig finde på at bruge andet... Det findes i flere forskellige varianter, og der er ingen der kan lugte vi har kat, når de kommer ind, og det på trods af bakken står i gangen...

    nå ja, og så er hver 10. gratis smiley


  • #3   24. aug 2006 Her i huset bruger vi kun Extreme Clasic, det synes vi er verdens bedste kattegrus..
    Vi startede med det fra Fakta, men det her er bare godt..
    Extreme Classic kan købes hos de fleste dyreforretninger.


  • #4   24. aug 2006 Jeg bruger de der hvide krystaller man kan købe hos dyrehandleren. Med en kat skal det kun skiftes hver måned og det lugter slet slet ikke. Kan klart anbefales... smiley

  • #5   24. aug 2006 jeg bruger som Judy c også kun extreme classic, selvom det ikke er billigt holder det utrolig længe uden at lugte :o) det har en meget svag duft af baby pudder og det er ikke noget katten fr under poterne og slæber med rundt og det er gråt så det farver heller ikke poterne. Kan absolut anbefales!

  • #6   24. aug 2006 Jeg bruger Pyra.
    For mig er det vigtigt, at urinen bliver opsuget og at jeg kan holde bakkerne rene (skifter grus hver uge) til en rimelig pris. I en stor katteflok er tissebakkerne der de fleste bakterier lever

    Hvis man har killinger er det vigtigt at kunne holde killingerne fra de voksnes bakker og de voksne fra killingernes bakke. (nemt) (pga. Corona) Til killingerne bruger jeg altid en ikke klumpende grov grus ( køber den billigste der lige er i den butik jeg lige er i.)


  • #7   24. aug 2006 Hej..

    Jeg bruger osse træpiller, det er det bedste jeg har prøvet og det billigste. 40 kg for 100 kr. og man er nød til at tænke lidt økonomisk, når man har 7 katte,+ 6 killinger de skal dog ha kattegrus, er kun lige godt og vel 3 uger, så de er ikke rigtig begyndt, at bruge kattebakke endnu..
    Det holder lugten helt væk..


  • #8   24. aug 2006 jeg bruger little pearls, det er krystaller som opsluger alt urin og udtørre hømhømen, ligesom NAN ogsåforklare, det er kon det samme.. det er rigtig efektivt... jeg køber det dog bare i dyrehandleren, to poser 1.8 kg pr stk. 100 kr, men en pose holder også en måned, så det kan klart betale sig i længten.... plus det er 100% støvfrit, det syntes jeg også er vigtigt...;-)

  • #9   24. aug 2006 Til Anna N:
    Skal altså lige høre hvordan du kan få en pose kattegrus til at holde i en måned?? :o)
    Til Charlotte Angelica N:
    Hvor køber du det henne? og hvad koster det?


  • #10   24. aug 2006 10 KG OLIVER'S CAT SAND
    OLIVER'S CAT SAND består af bentonit, som er en naturlig lerart, der er tørret og granuleret i fine korn. Danner stærke og kompakte klumper, når den bliver våd.
    Pris:
    kr. 129,00

    Hurtigt klumpende
    Ultra absorberende
    Støver ikke
    Koncentreret og økonomisk i brug

    Fyld kattebakken med ca. 4 cm OLIVER'S CAT SAND. Fjern løbende klumperne og fyld efter. Udskift gruset efter behov og desinficer kattebakken før ny opfyldning. Brugt kattegrus bør ikke skylles ud i toilettet. På grund af risiko for infektion bør gravide undgå al direkte kontakt med kattes efterladenskaber. Brug handsker eller en lille skovl, når kattesand fjernes.

    ------------------------------------------------------------------

    3 X 10 KG OLIVER'S CAT SAND
    Køb lidt større ind - spar meget mere.
    Pris:
    kr. 298,00

    www.olivers.dk


  • #11   24. aug 2006 jeg bruger enten Classic cat, el.. Bio kat samt lindokat.. det er også klumpende og man kan ikke lugte jeg har kat selvom jeg har 5.. Køber det i pet world eller hos dyrhandleren.. det billigste er for det meste lindo kat det koster 80 kr ca for 20 kilo.. kan fylde 4 katte bakker med det og det er meget drøg i brug..

  • #12   24. aug 2006 Jeg bruger Golden Gray til 99 kr, Perfekt til fertil hankat (har det dog ikke mere, altså fertil hanmis).. Det klumper vildt godt sammen, og tager grim lugt. Fåes dog ikke ret mange steder endnu.. Til dem der er medlem af en katteklub der modtager blad fra Felis Danice kan se i det sidste blad (mener jeg) reklame for det grus. smiley

  • #14   12. okt 2010 Laredo vandt AK kattegrus i Næstved - det er super godt - jeg skal igang med at finde det billigt nok.

Kommentér på:
Rigtig godt Kattegrus.

Annonce