19. jan 2014 Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Hjemmelavet hus til Milo Hjemmelavet hus til Milo
Hej KG
Synes lige jeg vil vise hvad jeg sidder og laver lige i øjeblikket
Vi har jo planer om at lave et hus til Milo til vores altan, det er jo så hjemmelavet, og jeg bliver mere og mere sikker på det bliver godt
Men ville lige vise hvordan det ser ud end til videre Det kan dog nemt være det bliver lavet anderledes kommer an på hvordan det kan være på den plane vi køber til det som det skal bygges af.
Det kommer nok til at være de 80 cm. langt, 70 cm højt(hvor det er højest, 36 cm hvor det er lavest), og dybden bliver den 50 cm
Der kommer til at være et tårn på hvor han kan komme op og kigge ud, og min kæreste vil gerne have et vindue i, i bunden så han kan se ud det kommer nok noget plastik strimler foran indgangene så vand har svære ved at komme ind
Taget er skrå så vandet kan glide af, men ikke så skrå igen, fordi en af mine potter kommer til at stå på taget også, bliver nok den mindste også med kattegræs i
Der kommer også til at være en plads inde i med lidt vægge op, lidt lige som en bajle hvor han kan ligge i.(han elsker at ligge i bajler) også er planen måske at noget af det skal dækkes til af en måtte så det er lidt blødt derinde men det må vi se
Synes i hvertfald det er hyggeligt at sidde og lege med hvordan det skal se ud Jeg bruger programmet google SketchUp som er gratis og hvor man kan bygge i
på billedet kan i se ind i den hvordan det er meningen han skal komme op på næste etage
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 47 Katte: 4 Emner: 17 Svar: 115
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 426 Katte: 3 Emner: 105 Svar: 1.457
Hjemmelavet hus til Milo