1.022 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Gå i snor :) Gå i snor :)

Hej alle i skønne slaver smiley

som overskriften jo også siger, så handler det om at gå tur med misserne i snor ? smiley

1. hvor gamle var jeres da i begynde at gå i snor?
2. 1 eller flere sammen?
3. går i evt sammen med vovsen ( hvis i har sådan en) ?
4. andre gode råd, og tanker smiley

og så håber jeg da også i alle får en super skøn weekend smiley

Kram fra mig, Cody , Silver og Amy smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå i snor :)
  • #2   4. mar 2016 Mange tak ! smiley det var super dejligt at vide ihvertfald smiley

Har i forvejen 2 drenge der sidder og stirre på døren derfor jeg overvejet om gåtur måske var løsningen smiley

Men ved ikke om jeg kan få det gjort hver dag. kommer jo lidt an på om jeg kan gå med dem alle 3 sammen så smiley

• #3   4. mar 2016 vi gik med vores fra de var 13 uger gamle og det var altid 2 personer, en kat til hver og det var kun gåture i haven, ikke ud mellem andre mennesker osv. men hvad en kat vil er ikke det samme som den anden vil smiley
    nu har de en kæmpe baghave at slå sig løs på, at gå tur i snor gjorde vi til de var 3 år gamle, de bliver 5 i år smiley men vi skulle lige have et hus køb og baghaven klar til dem før end de blev sluppet løse selv smiley

• #5   4. mar 2016 Okay smiley ja kan godt være jeg ikke tager dem med ud at gå alligevel smiley kunne nu ellers være hyggeligt smiley men hvis det er til mere bøvl en gavn for os alle kan det godt være jeg bare skal lade være og så må jeg glæde mig til vi får bygget voliere til dem smiley

• #6   4. mar 2016 min den ene har meget fart på og den anden er mere til at lunte rundt

profilbillede
  • #7   4. mar 2016 billederne her er fra den tid hvor de stadig var i snor...du kan se mere samt vidoer af gåture på min profil

profilbillede
  • #8   4. mar 2016 Det vil jeg da gøre smiley

• #10   5. mar 2016 dejligt at det også kan fungere uden det er hverdag smiley

• #11   5. mar 2016 jeg gik heller ikke med dem hver dag smiley men jeg havde voliere til dem også noget af tiden, man skal bare lære dem lidt hvilke signaler betyder at vi kan komme ud tror jeg smiley mine lærte at hvis snorene blev taget frem i det bestemte rum så ville den dør gå åben og vi kunne komme ud, og det var så ikke samme dør som vi normalt bruger til at forlade huset med, men okay vi er heldige i det at vi har 2 terassedøre at gøre brug af. men stadig den dag i dag hvor de har adgang til baghaven, forsøger de heller aldrig at løbe ud af hoveddøren, de venter pænt på at du byder dem med ud af den "specielle dør" smiley og ja man kan sidde pænt mens man venter på et, ja du må gerne komme med smiley men det betyder også at vi ikke skal forsøge at få dem med ud af den anden terassedør, om sommeren står de begge åbne og de bruger kun den ene smiley

• #12   5. mar 2016 Kan høre jeg skal lidt i tænkeboxen omkring det her smiley vil jo helst ikke give dem en eller anden træls vane som vi bliver trætte af smiley

profilbillede
  • #13   5. mar 2016 At gå ture med sin kat er noget man skal overveje meget nøje, for dert er på ingen måde som at gå tur med en hund, katten går hvor den vil gå og den lader sig ikke nødvendigvis overtale til at gå en anden vej. Katten kan også have sin egen mening om hvornår den vil ud på gåtur, nogle lader sig nøje med en gang imellem ånder kan slet ikke få nok.

Jeg har haft min den store ude i haven med snor nogle enkelte gange men hun er på ingen måde fan af at komme ud på den måde, hun er ude max 15 minutter så søger hun ind, men i løbegård en så kan hun være ude i timevis, så jeg håber Vi igen i år kan få sat den op efter haven har været under ombygning i 3 år og dermed uden indhegning.

Du kan aldrig vide hvilken kat du har før den har prøvet at komme ud i snor, så du skal bestemt have med i dine overvejelser om det er noget du har lyst til på daglig basis, man behøver jo bestemt ikke at gå med den ude på vejen men kan blot gå ud i haven, min søster giver sine 2 sele og snor på og højre dem ude midt i haven hvor de ikke kan komme til skade, og så sidder hun og læser en bog eller ordner have mens de muntre sig i græsset med at jagte smådyr eller ligge og sole sig, sådan har det været sin den hun fik dem og det er deres vane, så hun går egentligt ikke med dem, jo nogle gange går de lidt rundt om huset, men hun efterlader dem ikke alene i haven,hun holder øje med hvor de er og hvad de laver så de ikke kommer til skade, de har dog også løbegård hvor de er dagligt, så det er langt fra hver dag de er i sele, men det går jo fordi de har andre muligheder og som Judith også beskriver så er dert aldrig ud af hoveddøren men teressedøren og når jeg har haft mine ude så har det også altid været ud af teressedøren, det er en meget god sikkerhed for at de ikke forbinder hoveddøren med den dør der giver adgang til udelivet.

• #14   5. mar 2016 Jeg går tur med Elvis og han er ikke afhængig af daglige gåture.
    Faktisk har han lige fået sin første forårs-tur og han lider bestemt ikke af at blive inde om vinteren for han plager ikke for at komme ud.
    Freddie går selv, han vil ikke have sele på og Lucas er udelukkende indekat da han er blind på det ene øje.

Judith:
    Hvor har du købt den sele? Jeg kan ikke få fat i den nogen steder.... og Elvis' er ved at være slidt.

• #15   5. mar 2016 "come with me selen"? den grønne ? mener det var ved jekas i sin tid, den blå er bare en alm. H sele, kan ikke huske hvor jeg fandt den smiley
    fandt de her to steder på nettet lige nu
    http://annk-butik.dk/halsband.html
    http://www.camillasdyrecenter.dk/produkter/172-seler/1928-easy-walk-come-with-me-kitty/

• #16   5. mar 2016 Den grønne smiley

• #17   5. mar 2016 der var da i hvert fald 2 steder der som har den på lager smiley
    tilføjelse
    fåes også stadig hos jekas
    http://www.jekas.dk/16825-1/?p=51047/

Kommentér på:
Gå i snor :)

Annonce