830 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Gå i snor Gå i snor
Hej med jer
Jeg tænker lidt på at lærer Misja at gå i snor, så han kan komme lidt ud og kigge.
Jeg bor i Horsens centrum. Lige overfor hvor jeg bor er der en fredelig stor kirkegård, jeg førhen gik tur med mine ildere. Men lige ud til hvor jeg bor, er der enormt meget trafik. Hvordan starter man? skal jeg starte med at tage ham ud om aftenen hvor der ikke er så meget trafik og larm som vi skal henover for at komme op til kirkegården. Jeg har kun haft ham siden d. 18, han skal vel også lige falde til i lejligheden først. Hvornår og hvordan skal man begynde?
0 synes godt om
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 31
jeg ville starte med at vænne ham til transportkassen, for det kan være svart at holde en bange kat, og den kan komme til at kradse dig ret slemt hvis den bliver bange på vejen.
mens du vænner den til kassen, skal den også vænnes til at gå med selen indenfor, og vænnes til at når snoren ikkeer længere så skal den ikke blive bange.
når den er vandt til bur og sele ville jeg tage den på kirkegården i buret og åbne det i fem min. og hvis den ikke er gået ud, så tage hjem for denne dag. og gentage det igen.
jeg har selv to katte og de er begge trygge ved snoren, men der er stor forskel på hvor bange de er for det udenfor, den ene farer sammen m og den anden går på opdagelse uden angst
vh louise
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 22
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 22
Gå i snor