830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gå i snor Gå i snor

Hej med jer

Jeg tænker lidt på at lærer Misja at gå i snor, så han kan komme lidt ud og kigge.

Jeg bor i Horsens centrum. Lige overfor hvor jeg bor er der en fredelig stor kirkegård, jeg førhen gik tur med mine ildere. Men lige ud til hvor jeg bor, er der enormt meget trafik. Hvordan starter man? skal jeg starte med at tage ham ud om aftenen hvor der ikke er så meget trafik og larm som vi skal henover for at komme op til kirkegården. Jeg har kun haft ham siden d. 18, han skal vel også lige falde til i lejligheden først. Hvornår og hvordan skal man begynde?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå i snor
  • #1   26. jul 2008 Hej,

jeg ville starte med at vænne ham til transportkassen, for det kan være svart at holde en bange kat, og den kan komme til at kradse dig ret slemt hvis den bliver bange på vejen.

mens du vænner den til kassen, skal den også vænnes til at gå med selen indenfor, og vænnes til at når snoren ikkeer længere så skal den ikke blive bange.

når den er vandt til bur og sele ville jeg tage den på kirkegården i buret og åbne det i fem min. og hvis den ikke er gået ud, så tage hjem for denne dag. og gentage det igen.

jeg har selv to katte og de er begge trygge ved snoren, men der er stor forskel på hvor bange de er for det udenfor, den ene farer sammen m og den anden går på opdagelse uden angst smiley

vh louise

• #2   29. jul 2008 fidi er lidt mærkelig på det punkt... når vi går hen imod havedøren med snore, så lunter han lige bagefter, stiller sig pænt udenfor og venter på at få sele ¨på og går glad rundt ude i haven, men hvis jeg åbner hovedøren, så vil han godt i snor men gider ikke at gå... kun halvvejs... og vi har næsten ingen trafik på vores lille vej.. men ja... katte er ikke altid lige til at fårstå.. men væn ham til snoren inden du går nogle steder....

• #3   29. jul 2008 og så er det vigtig at han får lov til at snuse til det hele de første par gange du har ham ude, han skal lige vænne sig til naturen....

Kommentér på:
Gå i snor

Annonce