794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min kat miaver hele tiden...? Min kat miaver hele tiden...?

Hejsa

Jeg skriver forbi min maine coon Percy-dreng har miavet stort set hele tiden siden jeg kom hjem fra arbejde i dag. Han har både gået frisk våd- og tørfoder og jeg har også været ude og gå en tur med ham i haven i katteselen, som han bare elsker (han er indekat), men han bliver bare ved at trave rastløst rundt og miave.... Han har også været i bakken i dag og lave nr. 1 og nr. 2.
Tror i der er noget i galt.... jeg er rimelig bekymret, fordi han plejer altså ikke at miave så meget....?

Hilsen den bekymrede mor

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat miaver hele tiden...?
  • #1   25. aug 2006 Han har lige tisset en meget lille tår. Hmmmm.... Han er blevet kastereret for 9 måneder siden og blevet meget rolig efter det. Ja, han elsker at gå en tur i haven og han sad faktisk ved døren i 5 min. og miavede og så gik vi jo ud. Men da vi kom ind igen gik der 5 min. og så miavede han igen - men det er som om nu at han er faldet lidt til ro - har bare ALDRIG set ham sådan...

• #2   25. aug 2006 Og forresten nej han strinter ikke

• #3   25. aug 2006 han vil bare ud igen :o) tror ikke du skal være bekymret. Anton har os nogle dage ind imellem hvor han skal brokke sig (snakke) hele tiden mens andre dage siger han ingenting :o)

• #4   25. aug 2006 Tror han kam lugte damerne, min mis mijaver også
    konstandt for tiden, og det plejer han ikke og gøre.

• #5   25. aug 2006 Mange tak for jeres råd og vejledning - dem er jeg utrolig glad for.

• #6   26. aug 2006 Læg mærke til, om han går meget på bakke for at tisse uden at kunne, eller der kun kommer få dråber ud af gangen. Han kan have et urinvejsproblem - det skal behandles med antibiotika (hvis det er urinvejssten, skal der specialfoder til...).Hvis det bliver behandlet hurtigt, undgår I måske urenligheden, der ofte følger med smerter ved vandladning.

Kommentér på:
Min kat miaver hele tiden...?

Annonce