{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

gry er for tynd! {{forumTopicSubject}}

Gry har fødte d.14 juli 2006.. Hvor hun fødte 7 killinger! Hun har simpelthen tabt sig alt for meget, hun er næsten skind og ben.. smiley Nogle der har nogle råd til hvordan jeg får "fedet" hende op igen? det er jo ikke til at holde ud og se på! Jeg akn ikke være ved tråden lige nu..
men tjekker igen senere på dagen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gry er for tynd!
  • #1   28. aug 2006 Min Kisser var oss ret tynd efter sin fødsel. Jeg gav hende det samme som killingen fik - altså killingefoder. Derudover fik hun også kaffefløde engang imellem.

    Det tog for lang tid at få hende fedet op, efter min mening - men omkring fire måneder efter (lidt mere måske endda) var hun pæn rund igen smiley


  • #2   28. aug 2006 Ok.. tak for rådende allesammen.. det vil jeg prøve smiley

  • #4   28. aug 2006 Min herreløse var også meget afmagret efter fødslen. Hun havde fri adgang til killingetørkost og fik desuden vådkost 3-4 gange om dagen. Jeg kan anbefale dig at buge Hill's A/D og Royal Canin Covalescence Support. Begge dele er til katte som trænger til ekstra pleje. Og begge dele købes hos dyrlægen. KMR modermælkserstatning til moderen kan også være en god ting smiley

  • #5   28. aug 2006 Må jeg tillade mig, at benytte indlægget til at spørge om lidt råd, hvis man nu har en hunkat, som godt må tage godt på - som ellers er udelukkende på Royal Canin's killingefoder, endda den med mest fedt i.
    - og det ikke hjælper nok!?
    Hun skal nemlig fedes godt op, så hun er klar til killinger, når Jaguar bliver moden.
    Jeg vil samtidig gerne gøre det på en sund måde,
    så hun tager på rigtigt.
    Det er bare ikke nok, som det er nu og hun har ellers været på killingekost i ca. 6 mdr.
    Hun er en stor og kraftig hunkat, derfor skal vægten også følge mere med.

    På forhånd mange tak til jer alle smiley


Kommentér på:
gry er for tynd!

Annonce