675 visninger
|
Oprettet:
Vask af katte {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har 2 indendørs katte, som aldrig kommer ud - de har deres kattebakke på badeværelset. Den ene er desværre slem til at ville lege racerløb i kattebakken, så det resulterer i at hun ind imellem kan lugte af...ja...tis.
Kan der ske nogen skade ved at give hende en ugentlig vask bare med lunkent vand, ingen sæbe?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men jeg undre mig lidt over at hendes grus blot fordi det står i en kaskade omkring hende skulle få hende til at lugte stærkt af urin.. Hvilket grus bruger du?? Er det klumpende og af god kvalitet?? Hvor ofte bund skifter du gruset?? Ellers kunne et grusskifte måske være en løsning..
Min den lille hun kan også grave og fræse rundt i kattebakken så der står en støvsky omkring hende, men syntes ikke jeg oplever hun lugter af andre end kat
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
Et bad engang imellem tager katten ikke skade af. Men en gang om ugen er nok lige i overkanten.
jan 2011
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 62
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 67 Katte: 4 Emner: 75 Svar: 9.174
Min gamle kat var slem til at tage støvbad i gruset, og han lugtede ikke, når han var lidt støvet, så børstede jeg ham og hans pels var rigtig fin efter sådan en tur.
Jeg har haft/har 2 katte med så meget pels bag til, at det er svært at holde rent for dem, og der har jeg så valgt at klippe dem så katten selv kan komme til
Vask af katte