{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Somali kat
  • #1   1. maj 2016 Det bedste er at spørge opdrætterne og evt besøge nogle stykker smiley Et oplagt sted at møde opdrættere af diverse racer og deres katte er på udstillingerne - der er udstilling i Hvidovre d.8.5. smiley

• #2   1. maj 2016 Hvidovre er jo tæt på. Så det er en god idé smiley Tal for info smiley

• #3   1. maj 2016 Her foregår det:

http://www.racekatten.dk/?id=45&udst=2016-05-08

• #4   6. maj 2016 Min søns somalikat.
    Jeg ( søns mor) overtog Nico, da den ca. var 1 -2 år.
    Nico var opdraget lidt som hund med kommandoer som:
    Hen i kurven! og den sprang prompte ind i transportkassen. Daværende ejer var stolt, .... vi som katte-elskere var dybt rystede og sagde straks ja til at overtage ham smiley .
    Den er Super ejer loyal.

Men den har også meget brug for motion - komme ud!

Dygtig og intelligent : åbner både ind- og udadgående døre - også tunge yderdøre. Stor teoritalssans. Kan åbne for vandet. Dygtig musejæger - som gerne viser byttet frem smiley .

Uanset om Nico bor her i 8543 eller i 8410 - eller som nu - men i hans alderdom, hvor lever han nu i en lejlighed på 1962, og ikke længere har mulighed for at komme ud, men den kommer til stadighed her og kan håndtere at komme ud og finde tilbage!

Nico er bestemt en rigtig dejlig kat - men i forhold til vores colour-point perser og ragdoll
    Så kæmper den for: " Jeg er sgu min egen".

Held og lykke med at tilpasse valget af din nye med-beboer og dine ønsker for din kommende bofælles adfærd.

Venligst J. Boje

Kommentér på:
Somali kat

Annonce