{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

der er intet sket endnu mht til fødsel {{forumTopicSubject}}

Jeg lovede igår at holde et par stykker af jer opdateret mht. Nuggis fødsel.. der er ikke sket noget endnu.. men der er også et par dage til den dato hun er sat til...
Jeg er så bekymret for om der opstår komplikationer imens vi er på arbejde og min søster er i skole.. smiley
men det skal nok gå, hun er jo en stor pige:)

tusind tak til jer som gav mig de gode råd igår om tigermælk osv:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  der er intet sket endnu mht til fødsel
  • #1   13. sep 2006 Selvf. går det godt... Vi venter spændt på de små nye....

Bettina

• #2   13. sep 2006 jeg håber det da... det er bare fordi de er hendes første gang, og jeg har aldrig haft et dyr som skulle føde før... så jeg er nok mere nervøs end Nuggi hehe

• #3   13. sep 2006 *s*, ja det er du nok... Bare du er der til at hjælpe hende, hvis der nu skulle gå noget galt... hav kattebakke, mad og vand, tæt ved kassen de første par dage, også skal det hele nok forløbe sig godt... Ellers må du jo skrive herind....

Da min Trille var førstegangsfødende, klarede hun det rigtig godt, og hun fødte tre velskabte killinger, så det skal nok gå...

Held og lykke. Og hvornår er hun sat til ??

• #4   13. sep 2006 ja, vi blive rogså hjemme hvis det er gået igang om aftenen eller morgenen.. heldigvis er vi ikke hjemmefra så længe af gangen så det er kun godt...
    hun er sat til omkring weekenden, da min mor var lidt usikker på hvilken dag det skete da hun ville skrive det ind.. men som med mennesker kan det jo ske både før og efter.. så jeg vente rspændt

• #5   13. sep 2006 Ja, helst sikkert, det kan ske nu, som det kan om 5 dage... Jamen vi venter spændt (og håber på en online fødsel)...

Nu vil jeg ihvertfald se dyner... Jeg vil holde øje med en evt. tråd... smiley

Sov godt..

• #6   13. sep 2006 Hvor er det bare spændende.. Det skal selvfølgelig nok gå godt.. Vi krydser fingre her..

Glæder os til at hører hvordan det går..

Kommentér på:
der er intet sket endnu mht til fødsel

Annonce