9. jan 2012 Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Intet svar Intet svar
Ja jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan. Men jeg oplever fra tid til anden at folk opretter sig herinde og samme dag opretter en tråd med et spørgsmål.
En masse mennesker tager sig tid til at svare brugeren, nogle svar er de samme men stadig svar og ofte kommer der også spørgsmål til emnet så man bedre har en mulighed for at svare, her snakker jeg ikke om de der små trolls der fra tid til anden opstår men helt reelle spørgsmål hvor intet negativt kommer op.
Så sker der bare det at brugeren aldrig logger sig på igen og svarer på disse spørgsmål, og ja jeg kunne jo egentligt være ligeglad da det ikke er mig der har et problem , men jeg syntes egentligt bare det er frustrerende at der ikke kommer en respons, for ja jeg husker faktisk disse spørgsmål langt hen af vejen og venter på svar, og jo jeg har bedre ting at tage mig til og det er jo heller ikke fordi jeg tjekker hvert andet minut, men efter nogle dage så kommer jeg i tanke om emnet og så tænker jeg hvad skete der egentligt med det spørgsmål eller den kat.
Det frustrere mig at folk ikke tænker på at andre tager sig tid til at hjælpe, og man i det mindste skylder blot en tak for hjælpen, bare et eller andet svar.
Er der andre end mig der har bemærket dette og har det lidt lige som mig, eller har jeg bare for meget tid i øjeblikket og involverer mig for meget i andres katte???
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 228 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men dette fenomen jeg startede med er netop fordi jeg flere gange har oplevet nyoprettede brugere oprette en tråd med et helt almindeligt spørgsmål, senest var det omkring fældning, og så vælger brugeren ikke at logge sig ind efterfølgende og bidrage til deres egen tråd. Jamen hvorfor skal jeg så bruge tid på at læse deres problem og forsøge at afhjælpe problemet, men omvendt så syntes jeg ikke bare jeg vil stoppe med at svare på tråde for der er jo heldigvis flest af dem der ønsker hjælp herinde, men forstår bare ikke hvorfor man bruger tid på at oprette sig og stille et spørgsmål hvis man er ligeglad med at få svar......
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 385 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.284
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.153
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
men jo det er p... træls når man bruger tid på at svare.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Intet svar