{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Hmmm, er jeg helt forkert på den....?? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, er jeg da helt forkert på den når jeg poster et indlæg i " General diskution" angående om folk vil give mig nogle stemmer og udfordringer, for så vidt jeg kan forstå så er stemmer på min kat da bestemt katterelateret som det nu skal være i "general diskution" og ikke som jeg har fået besked på fra en admin. at mit indlæg hørte til i "off topic" som så vidt jeg forstår det er til alt der intet har med katte at gøre. Er jeg gået helt forkert i byen, eller er det bare en uskreven regel der er her inde at det hører til i "off topic" ?

Dette er mit svar fra admin. :

Hej Michael ,
Din tråd er slettet, da tråde ang stemmer, udfordringer ,og nye foto hører hjemme under off tropic

Med venlig hilsen
KatteGalleri.dk | Moderator

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmmm, er jeg helt forkert på den....??
  • #1   12. jul 2006 Nå OK, så det er altså kun ting der omhandler alles katte der skal postes i -General Diskution- og ting der omhandler ens egen kat er -off topic- !!

• #2   12. jul 2006 det er ikke nemt og være ny her... jeg tror os det er en uskreven regel at man ikke må spørge til folk der er frosset.... det er ikke ret nemt og være og regler burde egentligt være ens i alle gallerierne men det er de bare ikke...

• #3   12. jul 2006 Sabrina: Nej det er de godt nok ikke, er meget på bilgalleri, og der er det helt anderlede til trods for at reglementet er det samme...... !!!

• #4   12. jul 2006 ja jeg er både på hestegalleri og på hundegalleri og jeg synes man kan tillade sig meget mere der end her og det forstår jeg ikke...

• #5   12. jul 2006 Jeg kan godt se hvorfor det hører under OT..... det er fordi det er ikke gerneral snak om katte det er dig der stiller et spørgsmål om vi gider tjekke dine katte ud...... og det har jo ikke så maget med gerneral katte snak at gøre.... det er bare min mening...

Naja

Kommentér på:
Hmmm, er jeg helt forkert på den....??

Annonce