649 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

KAt fra Internat.. KAt fra Internat..

leder efter den helt rigtige kat, og kunne godt tænke mig at give en af de mange katte som mangler et godt hjem et nyt... Derfor overvejer jeg meget at adoptere en kat fra et internat. Men katten skal være indekat, og hørte engang noget med at mange internater ikke giver hunde og katte ud til lejligheder sov. Er det stadig sådan med katte eller kan man godt få lov at få en indekat? Nogle som ved noget om det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KAt fra Internat..
  • #1   17. sep 2006 Britta - Kigget på katte på dyreværnet? Kan man det? Og hvilken hjemmeside er du inde på? :o)

• #2   17. sep 2006 der er ikke noget krav det kommer helt an på hvad katten har været vandt til før i tiden... Vi har fået flere katte fra både kattens værn og inges kattehjem.

• #3   17. sep 2006 Jeg har købt min på http://www.dyrevaernet.dk/.
    Og han er en inde mis. Må indrømme jeg ikke har hørt det du skriver før. Og jeg har været på et par af katteinternaterne.

Jeg har aldrig fortrydt jeg købte min guldklump.
    Held og lykke med det.

• #4   17. sep 2006 tak jeg ringer og høre dem ad. Ja er også begyndt at glæde mig meget til at få en kat i huset igen... Jeg har afleveret et par moderløse killinger til en som var tilknyttet dyrenesbeskyttelse og hun sagde til mig at hun ikke formidlede katte til indekatte - men det har sikkert bare været hendes personlige princip så.

JA der er enormt mange skønne katte som trænger til gode hjem, og jeg håber meget jeg finder en som vil passe godt ind her hos mig og lille Cleo :o)

• #5   17. sep 2006 Tror det er en princip sag. Vi hentede Bølle Missen hos Kattens Værn i Aalborg i starten af august måned. De ville gerne vide om hun skulle være indekat, men det er vist mere så de ikke kommer til at placere en kat, der før har været vant til at komme ud, i en lejlighed fx.
    Vi fik at vide hun hos sin tidligere ejer var indekat og det er hun også her (dvs. hun får lov til at komme med på altanen, men indtil videre kun under opsyn, da vi ikke har fået skærmet af, og ikke vil risikere hun springer ud over kanten)

• #6   17. sep 2006 Jeg har os købt ved internat. Vi fik en tidligere udekat- men de mente godt den ville kunne klare et liv indendøre, da den ikke benyttede sin udendørsplads..
    Tror bare du skal fortælle dem hvad du søger- og så finder I en i fællesskab..
    Ja- nogle gange afhænger tingene af hvem man kommer i kontakt med:-)

Kommentér på:
KAt fra Internat..

Annonce