2.217 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

pris på katte p-piller pris på katte p-piller

ja min og min veninde har snakket om katte p-piller og hun fortalte at hun gav CA 135 kr for p-piller til hendes katte og jeg skulle jo have til mine så jeg ringet til min dyrlæge og skulle bestille nogle og sidst i samtalen siger hun så (altså dyrlægen) "ja altså de er lidt dyre" og jeg spøger så hvor dyre og hun siger at de koster 300 kr og det syntes jeg da var et stort spring fra det min veninde gav (og der var lige mange piller i) jeg fortalge så dyrlægen at min veninde fik dem for ca det halve et andet sted og hun siger så at jeg var velkommen til at undersøge det og hvis jeg stadig var intresseret så kunne jeg ringe tilbage da min veninde så kom hjem fra arbejde ringede jeg til hende og fortalte det og hun sagde så at det var ikke det hun gav men jeg kunne da prøve og ringe til hendes og høre om jeg kunne købe dem derigennem og det gjorde jeg så idag og har lige hentet dem og jeg kom af med 137 kr er det ikke vildt hvor stor en forskel der er når det er i samme distrekt....??

men nu har jeg p-piller til mine misser og de har fået så nu håber vi ikke på flere uplanlagt killinger....

og ps håber at jeg har sat tråden det rigtige sted jeg var nemlig i tvivl om det skulle være her eller i Off Topic

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på katte p-piller
Kommentér på:
pris på katte p-piller

Annonce