{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat alene hjemme
  • #1   2. jun 2016 Det overholder dyreværnsloven, men her får jeg altid en til at komme forbi mindst to gange om dagen, da der i løbet af nogle timer hurtigt kan ske noget. En syg kat, en kat der er kommet til skade eller lign.

  • #2   2. jun 2016 Vi skal på ferie til juli og der har vi fået lavet den ordning med en, som kommer minimum én gang om dagen i de 10 dage vi er væk. Jeg har lidt dårlig samvittighed over Peanut skal være så meget alene, især fordi hun er meget social. Men der er desværre ingen anden mulig løsning for os smiley

  • #3   2. jun 2016 Kan man ikke leje sin bolig ud til en katteelsker i familien - eller til en der kender en?

  • #4   2. jun 2016 # 3 Haha, LEJE UD. Jeg ville være glad, hvis jeg kunne betale nogen for at bo hos mine katte, hvis jeg skulle rejse.

  • #5   2. jun 2016 Nåh ja... men måske alligevel nogen ville være glade for en lille ferie væk fra hjemmet... det er jo det f.eks. Airbnb går ud på!!! smiley Nu ved jeg jo ikke hvor og hvordan du bor... men alligevel!!! smiley
    Tinka: Dine katte lyder da vældig underholdende - sååå deeeet smiley


  • #6   2. jun 2016 Åhgudja, sådan som jeg bor lige pt. så ville jeg da vist være nødt til at betale ekstra smudstillæg smiley

  • #7   2. jun 2016 Jeg vil sige i denne varme, ture jeg ikke forlade mine katte 1uge med kun ét tjek om dagen.

    Nu er det meget sjældent vi faktisk er nogle steder, mere end 24 timer og bare i den tid, har vi en sød nabo der lige kigger forbi vores dyr. smiley Men tja, det er nok meget ét temperaments spørgsmål, om man blot lige vil opfylde lovens krav. Eller gøre mere end dette.


  • #8   2. jun 2016 Jeg tager ind imellem på ferie i det jyske og har en ven til at komme og hygge lidt om mine katte minimum 1 gang om dagen

  • #10   2. jun 2016 Tak for svarene smiley
    (Det er ikke min kat dog)


  • #11   2. jun 2016 faktisk er der en artikel i det nye blad fra Inges Kattehjem, netop omkring ferie og katte
    http://inges-kattehjem.dk/om-os/vores-magasin/


  • #12   2. jun 2016 Jeg vil sige her i sommervarmen så kommer det meget an på hvordan man bor. I mit hjem ville jeg godt turde, fordi vi har en kold kælder hvor de altid vil kunne søge ned i hvis selve overetagen blev for varm.
    Dog vil jeg sige at de gange vi er rejst på ferie i en uge da har jeg aftale med mine venner der plejer at passe kattene at de tilser dem 2 gange i døgnet og helst af mindst ½ times varighed pr besøg, så der er tid til både mad, bakke og kæl hvis de har lyst til det, samt også gerne lidt leg med den lille da hun har utrolig meget energi.
    Men omvendt så var vi til træfweekend her i weekenden, jeg tog afsted fredag ved 16 tiden, havde givet godt med mad og vand og sørget for de kunne søge i kælderen og så kørte jeg først hjem lørdag morgen klokken 7 for at se til dem og give mad ( samt jeg tog et bad) for så at returnere til træf, kørte så igen omkring hjemmet ved 17 tiden lørdag for at fodre m.m. men så var de igen alene indtil vi kom hjem fra træf ved 13 tiden søndag. Men. Det var jo også kun en weekend, og det svarede jo ca til hvis der havde været en til at komme hos dem 2 gange i døgnet.


  • #13   2. jun 2016 Jeg var i Sverige fra torsdag til søndag, min datter var hos dem fredag formiddag, og fredag eftermiddag var Emma med og de overnattede 2 gange, de skulle også hjem til deres egne katte, så de fik gået en del smiley og Mitti var som altid glad da der blev ro i huset igen smiley

  • #14   2. jun 2016 Min kat bliver tilset 2 gange om dagen, hvis jeg er væk en weekend. Dette da den får medicin i maden. Mine kattesittere sidder også gerne og spiser lidt, så finder katten nemmere madskålen smiley En af dem blev engang siddende i 2 timer, katten ville nemlig sidde på skødet smiley

  • #15   3. jun 2016 Tænker hellere hjemme i trygge omgivelser og besøg end ud på pension. smiley sådan tror jeg min kat ville ha det bedst

Kommentér på:
Kat alene hjemme

Annonce