{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.714 visninger | Oprettet:

Abort til katte? {{forumTopicSubject}}

Min underbos kat, som er på p-piller indtil hun får råd til en sterilisation er måske gravid. Katten er egentligt ikke hendes, men "bare" en hun passer for en veninde. Denne veninde har så nægtet at taget katten tilbage så nu er hun stuck med hende. Det er hun egentligt meget godt tilfreds med, min underbo, da hun virkeligt elsker denne kat af hele sit hjerte.
Hun har punget sin opsparing ud på dyrlægeregninger, da hendes veninde havde ødelagt kattens mave ved at fodre den med Whiskas hele sit liv. Min underbo er pt på bistand da hun er hjemmegående med sygdom, så økonomien er ikke så stærk at hun har råd til killinger...

Så nu vil hun gerne vide hvad hun kan gøre, for at katten ikke skal have dem. Jeg har foreslået hende en sterilisation, hvor killingerne samtidig bliver fjernet fra maven (hvis katten altså er gravid).

Har I andre gode råd jeg kan tilbyde min underbo?

Poteklem Cemile


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abort til katte?
  • #1   21. sep 2006 Ja, kan han ikke?

    Jeg synes bare at det er så strengt af hendes veninde at hun bare har losset sin kat væk, og at hun nu står med hendes i forvejen vaklende økonomi og skal finde råd til en sterilisation...

    Hun elsker jo katten, men det har aldrig været meningen at den skulle have killinger. Hun ved at hun har dummet sig (katten brækkede sig og brækkede sig, så p-pillerne er jo nok røget op igen).

    Vi har dog tilbudt at vi nok skal hjælpe hende, hvis hun vælger at få killingerne alligevel. Vi har killingefoder osv. Men jeg håber hun vælger at få den steriliseret. Hun er stadig for lille og er på fedekur efter hendes sygdom. Det er ikke det bedste tidspunkt at få killinger på.


  • #2   21. sep 2006 han = hun

  • #3   21. sep 2006 Ja, så hun må gå den tunge tur til banken og spørge dem. Vi ville ellers gerne hjælpe økonomisk, men det er svært med mig på SU smiley

    ARGH dem inden ved siden af holder fest på en torsdag... GRRR


  • #4   21. sep 2006 Hvad gjorde de så med killingerne? Bliver de aflivet på nogen måde, eller lader man dem dø af sig selv?

  • #5   21. sep 2006 jeg ville også få hende neutraliseret snarest så hun undgår at få killinger, p-piller er jo aldrig en god ide i længden, da de kan være kræft fremkalende..

  • #6   21. sep 2006 jeg mener de bliver aflivet på human vis...

  • #7   21. sep 2006 Cemilie fik i forresten fat i hende killingekøberen fra KBH i skulle over til i weekenden???

  • #8   22. sep 2006 Nadja L: Nej.. .( så vi dropper forbi fredag og prøver at se om de er hjemme... og hvis de ikke er, så søndag...

    Jeg håber også de bliver aflivet på human vis... Hun har også besluttet sig for at hun skal steriliseres hurtigst muligt. Jeg foklarede hende nemlig også det med at p-piller er kræftfremkaldende tidligere idag, og det kuinne jeg se at hun tog til sig. Hun er meget ansvarsfuld og jeg ved hun gør det bedste hun kan for katten.

    Det er bare så synd at katten lige har været syg og at pengene er brugt på dyrlæge regninger, da hun godt kunne bruge dem til sterilisationen. katten ligner forresten Nova (vores plejekilling) på en prik. Ret sjovt smiley


  • #9   22. sep 2006 min venindes kat blev steraliseret med killinger i maven så det må man gerne....

Kommentér på:
Abort til katte?

Annonce