{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Kat med adgang til kattelem/ny killing {{forumTopicSubject}}

Vi har Charmus på 2 år som er vant til selvskab, for 2½ mdr siden døde hans bror og nu synes vi det er på tide Charmus får en ny legekammerat for han virker så ensom. Vi har i tankerne at få en killing op til uge 42 for der har vi ferie og kan derfor være hjemme i næsten 10 dage sammen med dem.
Det der bekymrer mig er at Charmus er ude/inde kat med fri adgang til kattelem, så jeg ved ikke helt hvordan jeg klarer problemet lettest med at holde killingen inde og hvor længe. Når vi er hjemme er det ikke noget problem for så kan vi bare holde døren til gangen lukket og åbne når Charmus vil ud/ind men ved ikke helt hvad vi skal gøre når vi ikke er hjemme. Det vi har i tankerne er at holde killingen i stue og sove værelse til den er gammel nok til at komme ud og så kan Charmus være i køkken og overetage, jeg har det bare dårligt med at Charmus ikke kan komme ind til os om natten og at de ikke kan være sammen i den tid. Er det synd? Det skal jo ikke være sådan at Charmus føler sig tilsidesat. Og hvor længe mener I der skal gå inden vi kan lade killingen gå frit ud og ind?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat med adgang til kattelem/ny killing
Kommentér på:
Kat med adgang til kattelem/ny killing

Annonce