1.053 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Gået hul på byld!! Gået hul på byld!!
Der er gået hul på Molly's byld. Mine forældre mener vi kan ringe imorgen men jeg tænker om det er akut, og at vi skal ringe til dyrelægen nu?
0 synes godt om
jan 2016
Følger: 3 Følgere: 29 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 16
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.008
alt andet er synd, og I risikere at hun får det værre.
har set katte med tidligere bylder som har flyttet sig 10-15 cm og dermed havde kattene lange sår som gik under huden.
om det er aktut eller ej. tjjaa har selv lige haft en hvor bylden sprang og han kom først til dyrlægen dagen efter, da jeg skulle afsted alligevel. fik renset såret godt og grundigt. men har så været på kv i mange år, og her lærte vi da at klare en del ting selv.
jan 2016
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Vores fik vist penicilin sidst han havde een. De måtte lægge ham i narkose for at skære den op. Han fik den på halen tæt på haleroden - et meget uheldigt sted, men det så nu også lidt sjovt ud da de havde barberet en hårene på den ene side væk
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.013
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
Sikke noget grimt noget der er sket med din kat.
Jeg kan se du har være online for en 1 time siden og ikke svarede på om din kat har være ved dyrlægen, det er ikke særlig pænt ikke lige at skrive om hun har været hos dyrlægen, vi er jo nogle der er rigtig nervøse, som ved at en BYLD ikke er noget at spøge med og som man skal til en dyrlæge med meget hurtigt.
Nej, sådan noget som en byld kan man ikke vente med, det kan udarte sig til mange grimme ting hvis man ikke hurtigt tager til dyrlægen.
Så har din dejlige kat være hos dyrlægen. ?
jan 2016
Molly har være til dyrelægen og det gik rigtig fint. Vi har fået noget antibiotika til hende imod betændelsen, og hun er blevet tjekket for evt. flere sår.
Grunden til jeg ikke svarede var fordi jeg var i skole, og så tænkte jeg at jeg ville lave en status besked om det når jeg kom hjem.
Jeg undskylder for at jeg ikke lige fik svaredes ovre i skolen.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
Men sikke en dejlig opdatering, så har Molly det meget bedre nu
jan 2016
Gået hul på byld!!