Vildkattekilling?? {{forumTopicSubject}}
I går hentede jeg en dværg af en kattekilling. Den er fra april i år, og er født som vildkat, og af en vildkat.
For een måned siden fik jeg øje på ham og lagde noget hvalpefoder, som jeg havde i lommen, til ham. Han kastede sig over det så snart jeg havde fjernet mig.
Siden har jeg givet ham foder når jeg kom forbi, og de mennesker som bor hvor han er født fortalte mig om ham og hans mor og de begyndte så at lægge mad ud ikke kattemad men dog mad.
I onsdags gav jeg ham en ormekur for nu var han blevet så tryg ved mig at jeg kunne løfte ham, og i går besluttede jeg mig så for, at jeg ikke længere ville lede efter en ny killing efter Snowdon, jeg havde lige som tabt mit hjerte til denne lille overlever.
Han fik loppekur inden jeg tog ham med i bilen, og en tur omkring dr.dyr kom vi også.
Nu skal jeg så prøve om han kan komme til at være glad for at være herhjemme. Har 3 hunde og en anden kat.
Han æder og spinder og sover når han ikke udforsker stuen men kun når hundene er lukket væk.
Jeg tror han klare det men jeg er i tvivl om han nogensinde vil få en normal kattestørrelse.
Men så har han personlighed nok til 2 katte.
Og jeg er MEGET glad for ham.
Når mit kamera fungere skal i få billeder af ham. Han er cremfarvet med orange øjne.
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 15
glæder mig til billederne..
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 759
det er en bestemt katte race (huskatte) der er dværg... Vi har selv nogen i den stald jeg er i..
Så hvis han ikke er så stor, er han måske en af dem..
mvh sanne
Vildkattekilling??