{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

ny i katteverdenen {{forumTopicSubject}}

jeg er helt ny i katteverdenen. Vi har lige fået vores 1. kat -en Maine Coon killing på 14 uger. Haner super sød og har slet ikke haft nogle uheld endnu -2½ dag siden vi fik ham.

Vi bor i byen i en stor lejlighed og vi er lidt i tvivl om det ville være en god ide at gå tur med ham -han er indekat -eller om han vil få færten af at komme ud.

Nogle der har erfaringer med det?

Han sover jo meget, men vågner også tidligt. Må man holde han vågen om aftenen, så han sover lidt længere eller skal man holde sig fra det?

Mange flere spørgsmål følger.....

Hilsen en ny kattemor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny i katteverdenen
  • #1   28. sep 2006 en main coon er jo en rigtig natteravn, mere end de fleste katte ellers er, jeg syntes man skal lade en kat sove når den vil sove. jeg tror i vil få problemer hvis i lader ham få færten af udelivet,

• #2   28. sep 2006 jeg har også en del katte der ikke er vant til at være ude men vile da meget gerne lukke dem ud vi bor jo også på landet men jeg er da ikke tryg ved tanken om det aligevel så holder dem ind. og holder dem gerne vågne så de sover om natten i stedet for at de er vågne og laver en masse ballade.

• #3   28. sep 2006 endnu et par spørgsmål:

Vi har købt et halsbånd til ham, da vi gerne vil kunne tage fat i dette, hvis døren åbnes.

Han har dog for vane at sætte hagen ned og bid ei det og så kommer tænderne til at sidde fast og han han ikke helt få dem fri.... Nogen løsning?

• #4   28. sep 2006 nu bruger ingen af mine katte halsbånd men jeg havde nok valgt at spænde det lidt mere ind ikke så de bliver kvalt men så de ikke kan bide i det.

• #5   28. sep 2006 Jeg har 2 maine coon katte som jeg engang i mellem lufter i snor udenfor.. Og de er vilde med det.. Men det er ikke sådan at de sidder og tigger om at komme ud.. I sommeres var de ude hver eller hver anden dag.. Og nu er de næsten aldrig ude.. Men jeg vil klart sige at du skla holde ham i snor..

• #6   30. sep 2006 jeg holder også min i snor, og det kan han godt finde ud af, han ved hvad det betyder når snoren kommer frem. og ellers står han ikke og hænger ved døren, han ved det kun foregår i snor når han skal ud. og det er virkelig en god oplevelse for ham. mener jeg..;-)

Kommentér på:
ny i katteverdenen

Annonce